Тематика кваліфікаційних робіт здобувачів

 

2022 – 2023 навчальний рік

ОС “Магістр”

Виконавець Тема Керівник
Денна форма навчання, спеціальність 014  Середня освіта (Українська мова і література)
1. Песяк І. І. Світ дитинства у творах Б. Грінченка та В. Винниченка: літературознавчий і методичний аспекти Доктор пед. наук,
доц. Гоголь Н. В.
2. Путра  Д. Ю. Особливості вивчення української літературної казки кін. ХІХ – поч. ХХ ст. у закладах загальної середньої освіти (на матеріалі казок І. Франка, Олени Пчілки та В. Короліва-Старого) Доктор пед. наук,
доц. Гоголь Н. В.
3. Гонтарь Є. О. Особливості шкільного аналізу епічних творів у сучасній школі (на матеріалі повістей І. Франка та М. Коцюбинського) Доктор філол. наук, проф. Новиков А. О.
4. Карпенко О. В. Інтерактивні технології навчання під час вивчення синтаксису у 8-му класі Канд. пед. наук, доц.
Кухарчук  І. О.
5. Шелест О. П. Проєктна діяльність на уроках української мови в старших класах Канд. пед. наук,
доц.Кухарчук  І. О.
6. Загородній І.М. Вивчення простого ускладненого речення на основі поезії Бориса Олійника Канд. пед. наук,
доц. Лучкіна-Загородня Л. В.
7. Чернякова К. Я. Формування мовно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення української народної творчості Канд. пед. наук,
доц. Лучкіна- Загородня Л. В.
8. Шматок Д. О.

 

Теоретико-методичні засади вивчення складного безсполучникового речення Канд. пед. наук, доц. Лучкіна- Загородня Л. В.
9. Зорева Г. П. Формування лексичної компетентності в учнів 5-х класів на уроках української мови Канд. філол. наук, доц.
Медвідь  Н. С.
10. Грищенко Я. О.

 

Використання технологій евристичного навчання на уроках української мови в старших класах Канд. філол. наук, доц.
Медвідь  Н. С.
11. Смоля А. А.

 

Методика роботи з науковими фаховими текстами у процесі опанування культури наукової української мови Канд. філол. наук,
доц. Холявко І. В.
12. Барабаш І. І. Постмодерна сімейна сага в новелах «Майже ніколи не навпаки» Марії Матіос: літературознавчий і методичний аспекти Канд. пед. наук, доц.,
ст. викладач Гричаник Н. І.
13. Варварич А. Р. Особливості вивчення філософсько-інтелектуального роману «Дівчина з ведмедиком» В. Домонтовича в сучасній школі Канд. пед. наук, доц.,
ст. викладач Гричаник Н. І.
14. Клейменов І. В. Мотиви лірики В. Стуса та особливості її вивчення в закладах загальної середньої освіти Канд. пед. наук, доц.,
ст. викладач Гричаник Н.І.
15. Віценя Я. Г. Особливості вивчення роману «Майстер корабля» Ю. Яновського в закладах загальної середньої освіти Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В.
16. Ткаченко К. Е. Художня специфіка повісті-казки М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»: літературознавчий і методичний аспекти Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В.
17. Топчій Є. О. Мотиви лірики Є. Маланюка та особливості її вивчення в закладах загальної середньої освіти Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В.
18. Тугайбей Д. Р. Компетентнісний підхід до оволодіння правописними нормами учнями 5-их класів на уроках української мови Канд. пед. наук,
доц. Корчова О. М.;канд. філол. наук,
доц. Медвідь  Н. С.
19. Карпенко А. В. Семантико-функціональний аспект вивчення числівників учнями 6-го класу Канд. пед. наук,
доц. Корчова О. М.
20. Панкратов Д. Г. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення часток у закладах загальної середньої освіти Канд. пед. наук,
доц. Корчова О. М.
21. Валько К. С. Дидактичні ігри на уроках української мови в 5–6 класах як засіб підвищення інтересу учнів до рідної мови Канд. філол. наук,
доц. Медвідь Н. С.
22. Шутко К. Ю. Методика вивчення поезії Т. Шевченка на уроках української літератури у 9-х класах ЗЗСО Доктор філол. наук,
проф. Новиков А. О.
23. Москаленко В. В. Формування синтаксичної компетентності в учнів 9-х класів у процесі вивчення безсполучникових речень Доктор пед. наук,
доц. Гоголь Н. В.
24. Головащук А. О. Використання інноваційних технологій роботи на уроках української мови і літератури в 5-6 класах НУШ Доктор філол. наук,
проф. Новиков А. О.
25. Рева Я. С. Методика формування морфологічної компетентності в  учнів 6-х класів  у процесі вивчення прикметника Канд. філол. наук,
ст. викл. Клейменова Т. В.
26. Садова Т. О. Лінгводидактичні засади вивчення займенника в 6-му класі (функціонально-семантичний аспект) Канд. філол. наук, ст. викладач Кабиш М. Ю.

 

Заочна форма навчання, спеціальність 014  Середня освіта (Українська мова і література)
1. Гавриленко О. С. Особливості вивчення повістевої прози для дітей та юнацтва  кінця ХХ – початку ХХІ ст. в основній школі Доктор пед. наук,
доц. Гоголь Н. В.
2. Шевчук Г. Д. Формування мовно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення дієслова Канд. пед. наук,
доц. Лучкіна-Загородня Л.В.
3. Турлевська А. С. Проблемне навчання на уроках української мови як засіб активізації пізнавальної активності учнів 7-х класів Канд. філол. наук, ст. викладач Кабиш М. Ю.
4. Якимчук А. В. Специфіка вивчення повісті-поеми «Поза межами болю» О. Турянського в сучасній школі Канд. філол. наук, ст. викл.Клейменова Т. В.
5. Кудрявцев С. О. Використання інформаційних технологій на уроках української мови в старших класах Канд. філол. наук,
доц.Медвідь Н. С.
6. Глоба С. В. Основні принципи навчання анотування та реферування наукових текстів у процесі опанування культури наукової української мови Канд. філол. наук, доц. Холявко І. В.
7. Гаврилова О. І. Функціонально-стилістичний підхід до вивчення вставних конструкцій у 8-му класі Доктор філол. наук, проф. Новиков А. О.

 

Денна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Історія)
1. Аторін Д. М. Полтавська битва 1709 року: причини, події, значення для подальшого розвитку України та методичні рекомендації щодо вивчення теми в шкільному курсі історії Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С.
2. Бабенко Д. В. Постать Олександра Довженка в українській культурі та дидактичне забезпечення теми в шкільному курсі історії України Док. пед. наук, доцент Гриценко А.П.
3. Балабанов С. В. Розбудова партійної системи в підросійській Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.  й дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії України Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М.
4. Гринь Д. І. Життя та творчість О. М. Лазаревського й дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії України Док. пед. наук, доцент Гриценко А.П.
5. Гриценко В. А. Роль казацько-старшинського роду Савичів в історії Гетьманщини XVIII століття та дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії України Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С.
6. Завгородня А. О. Політика русифікації в Україні в 1960х- 1980-х роках та дидактичне забезпечення в шкільному курсі історії України Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М.
7. Кащенко В. М. Внесок Леопольда Кеніга в розбудову міста Тростянець та методичні рекомендації

до впровадження спецкурсу

Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А.
8. Кмець Д.І. Нормативно-правове регулювання охорони археологічної спадщини в Україні (середина ХХ  – початок ХХІ ст.) та методичні прийоми організації проведення уроків з теми Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О.
9. Лелюшкін О. П. Житлова архітектура Помпей та Геркуланума та методичні прийоми організації проведення уроків з теми Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О.
10. Ляшенко Н.Г. Меценатська діяльність родини Терещенків та методичне забезпечення викладання історії України в 9 класі ЗЗСО Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А.
11. Меклеш Б.Г. Розгортання Руху Опору на Глухівщині в роки німецько-радянської війни та методичні прийоми організації проведення уроків з теми Док. пед. наук, доцент Гриценко А. П.
12. Подшивалов М. В. Корсунь – Шевченківська операція та дидактичне забезпечення теми в шкільному курсі історії України Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М.
13. Пух О.В. Національно-визвольна боротьба в Ірландії (ХІХ ст. – 1923 р.) та дидактичне забезпечення в шкільному курсі всесвітньої історії. Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М.
14. Сердюк О.Ю. Індустріалізація України 1928 –1941 рр. та  дидактичне забезпечення теми в шкільному курсі вивчення історії України Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М.
15. Сірик Є.О. Зовнішня політика УНР у1917 –1921 рр. та застосування дидактичного матеріалу з теми на уроках історії України Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О. А.
16. Становой Є.В. Наукова діяльність Михайла Грушевського в українській історіографії та методика використання джерел на уроках історії України Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О. А.
17. Ткаченко М. Ю. Діяльність політичних партій західної України на початку ХХ століття та методичні прийоми організації проведення уроків з теми. Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О.
18. Усок М. В. Створення та діяльність «Карпатської Січі» (листопад 1938 – березень 1939 рр.) та її вивчення в шкільному курсі історії України Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С.,
19. Фетищенко Д.М. Розвиток трансатлантичних відносин ЄС – США та методика використання джерел на уроках всесвітньої історії Канд. іст. наук, доц.Чумаченко О.А.
20. Давиденко Д.В. Земська реформа в Глухівському повіті та особливості вивчення в шкільному курсі історії України Док. пед. наук, доцент Гриценко А. П.

 

21. Алєксєєнко М.В. Політика умиротворення Третього Рейху і початок другої світової війни та особливості вивчення теми в курсі всесвітньої історії Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О.
22. Ісаєва М.В. Скасування кріпацтва в Україні (1861 р.) та особливості вивчення теми на уроках історії України Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С.,
Заочна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Історія)
1 Політай М.В. Гітлерівський окупаційний режим в Україні (1941-1944рр.) та методичні рекомендації щодо використання візуальних матеріалів при вивченні теми в шкільному курсі історії Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С.
2 Комар М. П. Військові реформи та військове будівництво Української держави Павла Скоропадського й особливості вивчення теми на уроках історії України Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О.
Денна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Англійська мова і література)
ПІБ здобувача Тема Керівник
1. Бєлосвєт К.С. Використання мобільних додатків у процесі навчання англійської мови у старшій школі ЗЗСО Канд. філол. наук,
доц. Марєєв Д.А.
2. Вшестенко К.Ю. Країнознавчий аспект вивчення творчості Дж. Ф. Купера Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
3. Гоголь М.Р. Формування англомовної лексичної компетентності здобувачів загальної середньої освіти засобами інтегрованого навчання Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К.
4. Грунін Ф.Ф. Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення старших школярів на уроках англійської мови Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О.
5. Лісовий О.В. Навчання різних видів мовленнєвої діяльності на основі текстів для читання. Канд. пед. наук, ст. викл. Скоробагата О.М.
6. Лю Тун Англомовний реалістичний роман: літературознавчий і методичний аспекти Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
7. Маляренко Т.В. Контрастивний аналіз засобів заперечення в англійській та українській мовах: мовний та методичний аспекти Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К.
8. Мурай М.І. Методика формування англомовної лексичної компетентності старшокласників на основі системи тестових завдань Канд. пед. наук,
ст. викл.
Скоробагата О.М.
9. Неклонська І.В. Шляхи оптимізації навчання англомовного монологічного мовлення старшокласників Канд. пед. наук,
ст. викл.
Скоробагата О.М.
10. Нечитайло С.О. Особливості вивчення драми в старших класах на уроках зарубіжної літератури (на матеріалі творчості Б. Брехта) Канд. пед. наук, доц. Кухарчук І.О.
11. Падалиця Н.Є. Особливості використання фонових знань у шкільному курсі зарубіжної літератури. Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
12. Падалка Б.О. Гейміфікація в навчанні старшокласників іноземній мові Канд. філол. наук,
доц. Марєєв Д.А.
13. Петруня М.О. Використання матеріалів періодичних видань як засобу формування потенціального словника старшокласників Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
14. Пилипенко І.І. Особливості організації контролю у навчанні іноземних мов на старшому ступені Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
15. Родіонова М.О. Типологія жіночих образів у творчості В. Шекспіра: літературознавчий та методичний аспекти Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
16. Соломенна Г.О. Вербалізація концепту кохання у творах В. Шекспіра: мовний та методичний аспекти Канд. пед. наук,
доц. Мілютіна О.К.
17. Тимошовець К.О. Використання навчальних ігор для підвищення мотивації вивчення старшокласниками англійської мови Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
18. Шевцова В.В. Методика формування міжкультурної компетентності старшокласників засобами англомовних медіатекстів. Канд. пед. наук,
ст. викл. Скоробагата О.М.
19. Шумара А.А. Методичний потенціал вербальної складової англомовних форумів у формуванні англомовної мовленнєвої компетентності. Канд. пед. наук,
доц. Мілютін О.К.
20. Ян Вейго Технологія розвитку критичного мислення на сучасному уроці зарубіжної літератури Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
21. Горіхіна Т.Ю. Особливості вивчення постмодерністської прози у старшій школі (на матеріалі творчості британських постмодерністів) Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
22. Кербут Т.В. Формування англомовної аудитивної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти засобами екстенсивного аудіювання Канд. пед. наук,
ст. викл. Зайцева Н.Г.
23. Семянова О.М. Формування іншомовної лексичної компетентності в учнів старших класів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій Канд. пед. наук,
ст. викл. Зайцева Н.Г.
24. Страшинська Є.В. Формування інтерпретаційної компетентності старшокласників на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі англійського роману ХІХ ст.). Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
25. Чегренець Н. В. Методика формування соціокультурної компетентності учнів старшої школи на основі використання інтернет-ресурсів Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М. О.
Заочна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Англійська мова і література)
1. Зезекало В.М. Застосування проектної методики в процесі навчання англійської мови учнів старших класів Канд. пед. наук, ст.
викл. Зайцева Н.Г.
2. Хоменко М.В. Методика формування англомовної писемної компетентності старшокласників в умовах онлайн навчання Канд. пед. наук,
ст. викл. Скоробагата О.М.
3. Биленко А.С. Формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.

2023 – 2024 навчальний рік

ОС “Магістр”

014.01 Середня освіта (Українська мова і література)

Виконавець Тема Керівник
Денна форма навчання, спеціальність 014  Середня освіта,

предметна спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література)

1. Ващенко Альона Юріївна Особливості вивчення прози І. Нечуя-Левицького в ЗЗСО (на матеріалі оповідання «Вітрогон», повістей «Кайдашева сім’я» та «Микола Джеря») Доктор пед. наук,
проф. Гоголь Н.В.
2. Воропай Дмитро Сергійович Особливості вивчення химерної прози на уроках української літератури в сучасній школі (на матеріалі роману Василя Земляка «Лебедина зграя») Канд. пед. наук,
доц. Гричаник Н.І.
3. Дерев`янко Анастасія Юріївна Особливості вивчення прози О. Забужко в 11 класах закладів загальної середньої освіти Канд. філол. наук, доц. Клейменова Т.В.
4. Дурман Вікторія Олексіївна Вивчення стилістичної норми на уроках української мови в старшій школі Канд. філол. наук,
доц. Холявко І.В.
5. Душина Діана Миколаївна Методика вивчення прикметника в середній школі на функціонально-стилістичних засадах Канд. пед. наук,доц. Лучкіна- Загородня Л. В.
6. Заєць Анжела Олексіївна Специфіка вивчення лірики В. Симоненка в старшій школі

 

Канд. філол. наук,
доц. Клейменова Т.В.
7. Золотарьова Людмила Василівна Інноваційні методи навчання лексикології на уроках української мови в 5-6 класах Доктор пед. наук,
ст. викл. Кабиш М.Ю.
8. Кохан Аліна Сергіївна Художня своєрідність урбаністичного психологічного роману Софії Андрухович «Фелікс. Австрія»: літературознавчий і методичний аспекти Канд. пед. наук, доц. Гричаник Н.І.
9. Кримов Євген Миколайович Особливості вивчення малих епічних жанрів у шкільному курсі української літератури (на матеріалі творчості О. Довженка) Канд. пед. наук,
доц. Гричаник Н.І.
10. Люта Сніжана Анатоліївна Методика формування орфографічної компетентності в середній школі Канд. пед. наук, доц. Лучкіна- Загородня Л. В.
11. Павловська Анастасія Євгенівна Особливості відображення теми школи й дорослішання в українській прозі для підлітків ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст.: літературознавчий і методичний аспекти Доктор пед. наук,
проф. Гоголь Н.В.
12. Плахова Аліна Олександрівна Компетентнісний підхід до вивчення фонетики в 5 класі Канд. філол. наук,
доц. Медвідь Н.С.
13. Горобій Любов Олександрівна Образ української жінки у творчості Тараса Шевченка крізь призму вивчення в закладах загальної середньої освіти Доктор філол. наук,
проф.Новиков А.О
14. Гудима Ася Геннадіївна Особливості вивчення публіцистичного стилю та його жанрів на уроках української мови у середніх та старших класах Канд. філол. наук,
доц. Медвідь Н.С.
15. Троша Володимир Миколайович Особливості вивчення щоденникової спадщини Олександра Довженка здобувачами закладів загальної середньої освіти Доктор філол. наук,
проф.Новиков А.О.
Заочна форма навчання, спеціальність 014  Середня освіта,

предметна спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література)

16. Бугаєць Юлія Василівна Особливості вивчення сучасної української прози з міфологічними елементами в основній школі Доктор пед. наук,
проф. Гоголь Н.В.
17. Гармата Мирослава Михайлівна Методика формування фонетичної компетентності в учнів закладів загальної середньої освіти Канд. пед. наук, доц.  Лучкіна- Загородня Л. В.
18. Журавель Алла Анатолїівна Ігрові інтерактивні технології на уроках української мови Доктор пед. наук,
ст. викл. Кабиш М.Ю.
19. Лазебна  Світлана Валеріївна Формування дослідницьких умінь в учнів 7-х класів на уроках української мови Доктор пед. наук,
ст. викл. Кабиш М.Ю.
20. Селюк Яна Миколаївна Методика формування морфологічної компетентності в  учнів 7-х класів  у процесі вивчення прислівника Канд. філол. наук,
доц. Медвідь Н.С.
21. Рева Людмила Миколаївна Культурологічний підхід до вивчення фразеології учнями базової середньої школи Доктор пед. наук,
ст. викл. Кабиш М.Ю.

014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)

ПІБ здобувача Тема Керівник
Денна форма навчання, спеціальність 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
1. Бондаренко А.А. Використання засобів електронної візуалізації даних у формуванні англомовної лексичної компетентності учнів старших класів. Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
2. Борисенко Д.Ю. Інтертекстуальний аналіз на уроках зарубіжної літератури у старшій школі. Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
3. Горох І.М. Використання соціальних мереж для навчання старшокласників англійської мови. Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
4. Дєдушкін Д.А. Нестандартні уроки англійської мови для старшого ступеня навчання. Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
5. Доценко Я.С. Ментальні карти у навчанні старшокласників лексичного матеріалу. Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
6. Забловська Д.О. Формування лексичної англомовної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти на основі когнітивного підходу Д-р. пед. наук,
проф. Ткаченко Н.М.
7. Ковальова Я.С. Навчання учнів закладів фахової передвищої освіти говоріння англійською мовою засобами інтелект карт Д-р. пед. наук,
проф. Ткаченко Н.М.
8. Ляшенко А.В. Впровадження технології проблемного навчання на уроках зарубіжної літератури в старшій школі. Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
9. Меланченко К.А. Роль тестів при вивченні англійської мови учнями старшої школи. Канд. пед. наук,
ст. викл. Бутова В.О.
10. Новіков І.А. Діагностика та корекція явищ української та англійської граматичної інтерференції в процесі навчання англійської мови на старшому ступені навчання у ЗЗСО Канд. пед. наук,
доц. Мілютіна О.К.
11. Нурмахоммедова С. Формування ключових компетентностей старшокласників у шкільному курсі зарубіжної літератури (на матеріалі творів англомовних митців). Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
12. Овезова Б. Мистецтвознавчий аспект вивчення зарубіжної літератури у старшій школі Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
13. Пилипчук К.В. Вивчення фразеологізмів на уроках англійської мови в старших класах у процесі формування мовної компетентності Канд. пед. наук,
доц. Мілютіна О.К.
14. Радченко М.В. Формування лінгвокраїнознавчої компетентності на уроках англійської мови учнів старшого шкільного віку. Канд. філол. наук,
доц. Марєєв Д.А.
15. Решітько К.Ю. Використання наочності у викладанні англійської мови на старшому ступені середньої школи. Канд. філол. наук,
доц. Марєєв Д.А.
16. Сема П. С. Формування комунікативних умінь  учнів старших класів закладів загальної середньої освіти засобами технології mind mapping Д-р. пед. наук,
проф. Ткаченко Н.М.
17. Сич А.А.Ф Формування англомовної мовленнєвої компетентності старшокласників з використанням ідіоматичних мовних засобів Канд. пед. наук,
доц. Мілютіна О.К.
18. Тіркешова А. Оптимізація самостійної роботи старшокласників на сучасному уроці зарубіжної літератури у контексті використання інформаційно-комп’ютерних ресурсів. Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
19. Шимон Д.В. Використання фразових дієслів у формуванні лексичної компетентності старшокласників на уроках англійської мови Канд. пед. наук,
доц. Мілютіна О.К.
20. Чжань Пін Вивчення зарубіжної літератури в старшій школі з використанням технології інтерактивного навчання. Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.
Заочна форма навчання, спеціальність 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
1. Кравцова О.О. Застосування комунікативної методики в процесі навчання англійської мови учнів старших класів. Канд. філол. наук,
доц. Марєєв Д.А.
2. Чередниченко О.С. Особливості вивчення творчості сучасних англомовних письменників у шкільному курсі зарубіжної літератури. Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
3. Марей О.В. Використання засобів абстрактної наочності на уроках зарубіжної літератури у старшій школі Канд. філол. наук,
ст. викл. Кушнєрьова М.О.
4 Дворянова Т.О. Формування лексичної компетентності старшокласників на уроках англійської мови засобом автентичних відеоматеріалів. Канд. пед. наук,
ст. викл. Чайка О.М.

014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)

Виконавець Тема Керівник
Денна форма навчання, предметна спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія)
1. Алланазаров Бабагелді Соціально-економічний розвиток України в останній третині ХІХ – початку ХХ ст. та дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії Канд. іст. наук,
ст. викл. Крижанівський В.М.
2. Бондаренко С. М. Українська інтелігенція Поділля в 1920-х рр. й особливості висвітлення

культурно-просвітницької

діяльності, політики радянської влади в шкільному курсі історії України

Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С
3. Ворона П.С. Персі Фосетт та його спадок у дослідженні археології та антропології Південної Америки та дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі всесвітньої історії Док. пед. наук,
доц. Гриценко А.П.
4. Домашенко М. В. Становлення і розвиток безпекової і оборонної політики Європейського союзу та методика впровадження спецкурсу з європейської інтеграції в ЗЗСО Канд. іст. наук,
доц. Чумаченко О.А.
5. Дюбченко М. В. Зовнішня політика Європейського Союзу після підписання Лісабонської Угоди 2007 року та методика використання англомовних документів на уроках всесвітньої історії Канд. іст. наук,
доц. Чумаченко О.А.
6. Кобилко О. Ю. Заселення та розвиток Слобідської України (середина ХVІІ – ХVІІІ ст.) та методичні рекомендації щодо вивчення теми в шкільному курсі Канд. іст. наук,
ст. викл. Крижанівський В.М.
7. Погребняк Д. О. ОУН-УПА на Сумщині в 40-х роках ХХ століття та методика викладання в шкільному курсі історії України Канд. філос. наук,
доц. Артюх В.О.
8. Спащанський С. О. Історія протестантизму в Україні (1919 – сьогодення) та вивчення теми в шкільному курсі за допомогою картографічних засобів Канд. іст. наук,
ст. викл. Крижанівський В.М.
9. Худайбердієв Сохбет Голодомор на Сумщині та методика викладання в шкільному курсі історії України Канд. філос. наук,
доц. Артюх В.О.
Заочна форма навчання, предметна спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія)
10 Гапонько Н. М. Операції НАТО в Афганістані (2002–2014) та методика використання документальних джерел на уроках всесвітньої історії Канд. іст. наук,
доц. Чумаченко О.А.
11 Дзекелев Р. Є. Еволюція статусу і повноважень Європейського Парламенту від створення до сучасності та методичний аспект впровадження теми в ЗЗСО. Канд. іст. наук,
доц. Чумаченко О. А.
12 Кулик О. А. Історія рідного краю у навчально-виховній роботі з учнями (на прикладі історії Вороніжа) Док. пед. наук,
доц. Гриценко А.П.
13 Малинич В. Т. Образ козацтва в історичних творах Пантелеймона Куліша та методика викладання в шкільному курсі історії України Канд. філос. наук,
доц. Артюх В.О.
14 Панченко М. В. Національно-визвольні змагання українського народу на території Сумщини в 1917–1920 роках та методика викладання в шкільному курсі історії України Канд. філос. наук,
доц. Артюх В.О.