Кузнецова Галина Петрівна

 

Кузнецова Галина Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання

Кузнецоа

Освіта:

1986–1990 рр. – Глухівський державний педагогічний інститут ім. С. М. Сергєєва-Ценського (спеціальність «Педагогіка і методика початкового навчання»; кваліфікація «Учитель початкових класів». Диплом УВ №736561 від 05 липня 1990 року).

1998–2001 рр. – Глухівський державний педагогічний інститут ім. С. М. Сергєєва-Ценського (спеціальність «Українська мова і література»; кваліфікація «Вчитель української мови та літератури і зарубіжної літератури». Диплом спеціаліста СМ № 16198674 від 20 червня 2001 року.

2003–2006 рр. – Київський національний університет імені М.П. Драгоманова (навчання в аспірантурі, кафедра методики викладання української мови і літератури).

2022–2024 рр. – Київський столичний університет імені Бориса Грінченка (навчання в докторантурі, кафедра української мови).

Науковий ступінь:

2007 р. – кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – «Теорія і методика навчання (українська література). Диплом кандидата наук ДК №040853 від 10 травня 2007 року. Тема дисертації: «Формування готовності до викладання української літератури в студентів філологічних факультетів у процесі педагогічної практики».

Учене звання:

2013 р. – доцент кафедри загального мовознавства та української філології. Атестат доцента 12ДЦ № 036833 від 21 листопада 2013 року.

Педагогічна, науково-педагогічна, управлінська діяльність:

1990–1997 рр. – учитель української мови, зарубіжної літератури Семенівської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів Глухівського району, Сумської області.

1997–2003 рр. – завідувач практик Глухівського державного педагогічного університету, асистент, старший викладач кафедри української мови.

2007–2009 рр. – відповідальний секретар приймальної комісії Глухівського державного педагогічного університету імені Олександра Довженка, старший викладач кафедри української мови.

2009–2011рр. – керівник Навчально-наукового інституту допрофесійної та післядипломної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, старший викладач, в.о. доцента кафедри української мови і методики її викладання (за сумісництвом).

2011–2022 рр. – перший проректор Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання (за сумісництвом).

Із 07.09.2022 р. – доцент кафедри української мови, літератури та методики навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

Автор більше 140 наукових праць, із-поміж яких: монографії (12, у співавторстві), навчальні, навчально-методичні посібники – 7, статті в наукометричних базах Web of Science, Scopus – 9; у фахових виданнях – 48; у наукових періодичних виданнях інших держав – 11, у тематичних наукових збірниках – 17 та ін.

Розділи в монографіях:

  1. Кузнецова Г.П. Електронні засоби навчання у сучасному інформаційному освітньому просторі. Globalne aspekty Ekonomii Światowej i Stosunków Międzynarodowych w warunkach niestabilności gospodarczej: monografia Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Praktycznej, Częstochowa, Akademia Polonijna, 2016, S. 723–731.
  2. Кузнецова Г.П. Фоностилістика і фоностилістичні засоби увиразнення тексту: від ретроспекції до сьогодення. Development and modernization of Poland and prospects of Ukraine: Collective monograph. Lublin: Izdevnieciba “Baltija Publshing”, 2017. 436 p. P. 199–218.
  3. Кузнецова Г.П. Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: монографія/ за науковою редакцією М.С. Вашуленка. Суми : Вінніченко М.Д., 2017. 410 с. С. 6–48; 213–263 (за результатами держбюджетної теми).
  4. Кузнецова Г.П. До проблеми компетентності майбутніх учителів-словесників у вимірах нової української школи: фоностилістичнй аспект. Philological sciences: development prospects in countries of Evrope at the beginning of the third millennium: Collective monograph. Stalowa Wola: Izdevnieciba “Baltija Publishising”, 2018. 336 p. P. 165–184.
  5. Кузнецова Г.П. Фоносемантика в системі підготовки майбутнього вчителя. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: компетентнісний та інтегративний підходи: монографія / за наук.ред. Л.Я.Бірюк, Суми, Вінниченко М.Д., 2019. 382 с .С. 270–286.
  6. Кузнецова Г.П., Руда Г.С. Він вірив у добро, в Україну в щасті: фоностилістичні засоби увиразнення авторської віри (на прикладі кіноповісті Олександра Довженка «Україна в огні»). Олександр Довженко в рецепції сучасної наукової думки: монографія / за ред. А.О. Новикова. Харків : ХІФТ, 2019. 416 с. С. 243–265.
  7. Oleksandr Kurok, Wira Rurok, Hałyna Kuznecowa Challenges and prospects of distance education in Ukrainian higher pedagogical institutions during the pandemic period. Wyzwania i perspektywy nauczania na odległość na uniwersytecie ukraińskim w czasie pandemii. Drogi i bezdroża edukacji w okresie pandemii COVID-19naukowa Ryszard Bera, Stanisława Byra, Nella Nyczkało. Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowsiej. Lublin 2022. 652 s. S. 273–25. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735339/1/Drogi%20i%20bezdroza%20%282%29.pdf

Навчальні посібники:

  1. Кузнецова Г.П., Кухарчук І.О. Стилістика і культура ділового українського мовлення в освітній сфері спілкування. Навчальний посібник. Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2013. 222 с.
  2. Кузнецова Г.П., Кухарчук І. О., Корчова О.М. Ортологічні основи офіційно-ділового мовлення в галузі педагогічної освіти: навчальний посібник. Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2020. 274 с.
  3. Кузнецова Г.П., Корчова О.М., Кухарчук І.О., Холявко І.В. Культура мовлення та риторика: навчальний посібник. Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2020. 325 с.
  4. Щоденникові записи: нарис-присвята (науково-популярний і навчально-пізнавальний посібник за життєписом О.П. Довженка) / Г.П. Кузнецова, О.І. Курок, А.О. Новиков, Н.В. Троша, В.Й Гриневич, О.І. Земка / за заг. ред. Кузнеової Г.П., Курка О.І., Новикова А.О. Вид. 2-ге, доопрацьоване, доповнене. Суми : Видавничий будинок «Еллада», 2024. 340 с.

 

Публікації у закордонних виданнях, проіндексованих у базах Web of Science Core Collection та/або Scopus

 

  1. Valentyna Lytvyn, Olena Akimova, Halyna Kuznetsova, Tetiana Zenchenko, Olena Stepanenko, Inna Koreneva. The Use of Synchronous and Asynchronous Teaching Methods in Pedagogical Education in COVID-19 Terms. International Journal of Health Sciences Available online at www.sciencescholar.us Vol. 5 No. 3, December 2021, pages: 617-629 e-ISSN: 2550-696X, p-ISSN: 2550-6978 URL: https://sciencescholar.us/journal/index.php/ijhs/article/view/2681 https://doi.org/10.53730/ijhs.v5n3.2681
  2. Androshchuk, I(Androshchuk, Ihor) [1] ; Pohrebniak, D (Pohrebniak, Dmytro) [2] ; Kulchytskyi, V (Kulchytskyi, Vitalii) [3] ; Zelman, L (Zelman, Lesia) [4] ; Kuznetsova, H (Kuznetsova, Halyna) [5] ; Zhyhora, I (Zhyhora, Iryna) [6] APPLICATION OF CONTEXT-BASED LEARNING IN MODERN PEDAGOGY AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH Volume 12 Issue 2 Page 22-28 Special Issue SI Published 2022 Indexed 2022-08-11. URL:  http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120228/papers/A_04.pdf
  3. Kuznetsova, H(Kuznetsova, Halyna); Korchova, O (Korchova, Olena); Zenchenko, T (Zenchenko, Tetiana); Chaika, O (Chaika, Olena); Hrychanyk, N (Hrychanyk, Nataliia) FORMING THE RHETORICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH
     Volume 12 Issue 2 Page 176-182 Special Issue SI Published 2022 Indexed 2022-08-11. URL:  http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/120228/papers/A_31.pdf
  4. Oliinyk, L., Romaniuk, N., Kuznetsova, H., Horbenko, I., & Senchylo-Tatlilioglu, N. (2022). The impact of digital and internet technologies on language development. Revista Eduweb16(3), 41–54. DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2022.16.03.3

      URL: https://www.revistaeduweb.org/index.php/eduweb/issue/view/35/15

  1. Kuznetsova, H., Panasenko, A., Luchkina, L., Zenchenko, T., & Danylchenko, I. (2023). Dialogic learning as means of forming the communication skills of higher education students. Revista Eduweb, 17(2), 101–115. URL: URL: https://www.revistaeduweb.org/index.php/eduweb/issue/view/38/2 https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.02.9
  2. Kuznetsova, H., Zenchenko, T., Luchkina-Zahorodnia,, Barannyk, N., & Kholiavko, I. (2023). Linguistic and literary educational field in the system of communicative field formation. Multidisciplinary Science Journal5, 2023ss0505. DOI: https://doi.org/10.31893/multiscience.2023ss0514

URL: https://www.malque.pub/ojs/index.php/msj/article/view/1169/772

URL: ttps://malque.pub/ojs/index.php/msj/issue/view/83

  1. Kuznetsova, H., Panasenko, A., Vyshnyk, O., Danylchenko, I., Korchova, O., & Sobko, V. (2023). Innovative approaches and methods in language and literature education professional training. Multidisciplinary Science Journal5, 2023ss0514. DOI: https://doi.org/10.31893/multiscience.2023ss0514

URL: https://malque.pub/ojs/index.php/msj/article/view/1182

URL: https://malque.pub/ojs/index.php/msj/issue/view/83

  1. Kuznetsova, H., Serdiuk, H., Bazyl, L., Vyshnyk, O., & Sobko, V. (2024) Realities of developing the research competence of teachers-philologists in wartime. Revista Eduweb18(1), 218–234. DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.01.16 URL: https://revistaeduweb.org/index.php/eduweb/article/view/607/815

https://revistaeduweb.org/check/18-1/16-218-234.pdf

https://www.revistaeduweb.org/index.php/eduweb

  1. Kuznetsova, H., Danylchenko, I., Zenchenko Т., Rostykus, N., & Lushchynska, O. (2024). Incorporating innovative technologies into higher education teaching: Mastery and implementation perspectives for educators. Multidisciplinary Reviews7, 2024spe027. (ISSN 2595-3982) https://doi.org/10.31893/multirev.2024spe027  URL: https://malque.pub/ojs/index.php/mr/article/view/3772/1700

https://malque.pub/ojs/index.php/mr/issue/view/128

 

Підвищення кваліфікації, неформальна освіта:

(сертифіковані заходи):

  1. Підвищення кваліфікації (навчання) з охорони праці при Сумському обласному спеціалізованому центрі з охорони праці. Посвідчення №02/169/19 про перевірку знань від 19 квітня 2019 року (м. Суми, 2019 р.).
  2. Підвищення кваліфікації в Національній академії педагогічних наук України (ДВНЗ «Університет менеджменту освіти») за категорією «Проректори». Тема: «Формування соціокультурної компетентності майбутніх словесників засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (13 лютого – 07 червня 2019 р., обсяг – 150 год.). Свідоцтво СП35830447/0829-19 від 07 червня 2019 р., м. Київ.
  3. Підвищення кваліфікації за проєктом «Формування мережі експертів із забезпечення якості вищої освіти. Нова система акредитації». Сертифікат обсягом 06 годин № 17-2019 від 25 березня 2019 р., м. Глухів.
  4. Підвищення кваліфікації у рамках семінару-тренінгу «Програма ЄС Еразмус + напрям ім. Жана Монне». Сертифікат обсягом 06 годин № 19-2019 від 04 червня 2019 р., м. Глухів.
  5. Підвищення кваліфікації у рамках регіонального семінару «Акредитаційне освітнє середовище». М. Глухів. Сертифікат обсягом 7 годин № 1536/20 від 31.01.2020 р.
  6. Підвищення кваліфікації в Сумському державному університеті за програмою “Використання безкоштовних онлайн-ресурсів для організації навчального процесу в дистанційній формі” (21.05.2020 р.–29.05.2020 р., обсяг – 30 годин). Свідоцтво СП № 05408289/0614-20) (Суми, 2020 р. ).
  7. Підвищення кваліфікації за програмою «Методологія запобігання плагіату». Сертифікат від 08 жовтня 2020 р. обсягом 2 години (м. Варшава, 2020 р.).
  8. Підвищення кваліфікації у рамках проєкту-тренінгу «Цифрова грамотність освітян». Сертифікат від 20 жовтня 2020 обсягом 22 години (м. Київ, 2020 р.).
  9. Підвищення кваліфікації з курсу «Основи використання цифрових інструментів для змішаного навчання» за програмою підвищення кваліфікації за напрямом використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку. Сертифікат № ПК-Б 20-11/043 від 05.11.2020 р. ( м. Київ, 2020 р. ).
  10. Підвищення кваліфікації в Сумському державному університеті за програмою «Особливості застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання в закладах освіти» Назва програми підвищення (14.04.2021-20.04.2021, обсягом 1 кредит (30 годин). ). Свідоцтво СП № 05408289/1418-21, обліковий запис 16.01-1418/21 від 21.04.2021 р. https://crkp.sumdu.edu.ua/uk/pro-tsentr/kontaktna-informatsiia/2-uncategorised/740-osoblivosti-zastosuvannya-instrumentiv-microsoft-office-365-dlya-organizatsiji-
  11. Підвищення кваліфікації в рамках учасника Всеукраїнської міжгалузевої науково-практичної онлайн-конференції 31.03.2021 – 02.04.2021 Філософські, історіософські та педагогічні аспекти єдності українського суспільства (м.Київ). Сертифікат КФ-310321/143 обсягом 0,6 кредита (18 годин). https://iod.gov.ua/content/events/26/materiali-konferenciyi-filosofski–istoriosofski-ta-pedagogichni-aspekti-yednosti-ukrayinskogo-suspilstva_list-of-participants.pdf?
  12. Підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (м. Київ). Сертифікат від 21.05.2021 № 0230/2021(172), обсяг 1 кредит (30 годин).
  13. Підвищення кваліфікації з теми «Особливості вивчення навчальних предметів /інтегрованих курсів за Державним стандартом Базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа (мовно-літературна галузь)»» (18.11.2021 р.–15.12.2021 р., обсяг – 30 год). Сертифікат № 2052/21 від 15.12. 2021 р. (м. Глухів, 2021).
  14. Підвищення кваліфікації. Національна платформа «Всеосвіта» з теми: «Психологічний супровід учасників освітнього процесу під час війни: “Нові технології у новій школі”» (Обсяг – 6 годин.). Сертифікат від 28.09.2022 р. https://vseosvita.ua/conference/19
  15. Підвищення кваліфікації. Національна платформа «Всеосвіта» з теми «Травмопросвіта та перша психологічна допомога: практичні рекомендації для освітян» (Обсяг – 6 годин). Сертифікат від 20 жовтня 2022 р. https://vseosvita.ua/webinar/travmoprosvita-ta-persha-psykholohichna-dopomoha-praktychni-rekomendatsii-dlia-osvitian-783.html
  16. Підвищення кваліфікації. Національна платформа «Всеосвіта» з теми «Нові підходи до організації уроку української мови». (Обсяг – 6 годин). Сертифікат від 12 січня 2023 р. https://vseosvita.ua/user/id2804140/achievements/webinar
  17. Підвищення кваліфікації (тренінг-курс) «Підготовка наукових проєктів до подання на грант. Грантові програми для науковців» (23–25 січня 2023 р., обсяг – 15 годин). Сертифікат № 075. https://www.facebook.com/profile.php?id=100089847518070 
  18. Участь у тренінговому курсі «Фандрейзинг і проєктна діяльність» у межах проєкту Еразмус + Модулі Жана Моне «Європейська політична інтеграція: історична ретроспектива та сучасність». 10 – 31 січня 2023 р. м. Глухів. Сертифікат реєстр. номер 2284/23 від 31.01.2023 р.
  19. Участь в онлайн-курсі на освітній платформі «Зрозуміло» у межах програми «Дивись під ноги! Дивись, куди йдеш!» та «Спільнодія», реалізовані Фондом Східної Європи спільно з Державною службою України з надзвичайних ситуацій (03.03.2023, Сертифікат https://courses.zrozumilo.in.ua/certificates/035b4d82ad954fc2ac61f90df8d532b3)
  20. Онлайн-участь у вебінарі «Школа стійкості університетів». Київська школа економіки. 11–12 березня 2023 року. https://www.facebook.com/KyivSchoolOfEconomics/videos/746638683564041
  21. Підвищення кваліфікації. Навчання за практичним курсом «Українська мова в закладах освіти: оновлення змісту програм та підручників». Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу. Видавництво АСТОН, 16 березня 2023 року. (Сертифікат 2 год) https://ksf.khmnu.edu.ua/ukrayinska-mova-v-zakladah-osvity-onovlennya-zmistu-program-ta-pidruchnykiv-uchast-u-vseukrayinskij-konferencziyi-studentiv-i-vykladachiv/
  22. Участь у засіданні круглого столу «Лідерство університетів України в контексті критеріїв міжнародних рейтингів». 12 травня 2023 р. Організатори – Інститут вищої освіти НАПН України, Національний Еразмус+ офіс в Україні. https://erasmusplus.org.ua/news/kruglyj-stil-liderstvo-universytetiv-ukrayiny-u-konteksti-kryteriyiv-mizhnarodnyh-rejtyngiv-12-05-2023-r-onlajn-2/
  23. Підвищення кваліфікації. Дистанційний вебінар «Поєднання інноваційних та традиційних технологій на уроках мови та літератури». Методичний портал для вчителів «Світ філолога» (Сертифікат 4 год, 0, 13 кредиту) https://svitfilologa.com.ua/
  24. Усеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Створення безпечного, відкритого та інклюзивного середовища в закладах освіти», секція «Нові підходи до викладання словесності в 5, 6 класах НУШ». КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної освіти», Інститут суспільних ініціатив (03–04 червня 2023р.). (Сертифікат 6 год). https://ippo.com.ua/Thanks/ok/?t=617286944324&am=90&fbclid=IwAR0_KX1cCeBqKFP8OITH_gxSgrjkGBktcT4yu0xpeYYSqB8e-Jp6MsG3cFM_aem_th_Af7y1uQtY1aiD
  25. Підвищення кваліфікації. Усеукраїнський науково-практичний вебінар «Використання інтегрованого підходу на уроках української мови». 01.2024 р. Сертифікат (2 год) https://conf.ipo.kiev.ua/cabinet/?mail=prorektor15@gmail.com
  26. Підвищення кваліфікації. Усеукраїнський науково-методичний вебінар «Прогресивні стратегії й практичні поради: інтелектуально-методичне перезавантаження сучасного вчителя-словесника».01.24. Сертифікат (3 год). https://svitfilologa.com.ua/index.php?route=account/order/info&order_id=14211
  27. Підвищення кваліфікації. Усеукраїнський науково-методичний вебінар «Методичний марафон: 25 онлайн-сервісів для ефективної роботи вчителя-філолога». https://svitfilologa.com.ua/index.php?route=account/order/info&order_id=14211, 09.01.24. Сертифікат (5 год.)
  28. Підвищення кваліфікації. Усеукраїнський науково-методичний вебінар «За кулісами творчої лабораторії учителя-словесника: таємниці ейдетики та мнемотехніки» 01.24.Сертифікат (3 год.).

https://svitfilologa.com.ua/index.php?route=account/order/info&order_id=14211

  1. Підвищення кваліфікації. Усеукраїнський науково-методичний вебінар «Простір цікавих ідей: формування життєвих компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках словесності» 01.24. Сертифікат (5 год). https://vseosvita.ua/blogs/prostir-tsikavykh-ideiformuvannia-zhyttievykh-kompetentnostei-uchniv-zasobamy-ikt-na-urokakh-slovesnosti-81928.html
  2. Підвищення кваліфікації. Усеукраїнська науково-практична конференція-вебінар для вчителів української мови: НУШ у 7 класі («Генеза», 24 01.2024 Сертифікат (3 год.)).

https://drive.google.com/drive/folders/1hHus-oM0Hwh99r97oQxuHf_f7TbhX6do https://geneza.ua/news/240124-vseukrayinska-konferentsiya-dlya-vchyteliv-ukrmovy-nush-v-7-klasi

  1. Підвищення кваліфікації. Міжнародна Участь в онлайн-форумі «Економічне відновлення. Шлях до перемоги». Освітня платформа 4PEOPLE  Сертифікат №ПК-К 24-03/081 від 14.03.2024 (6 год) https://www.facebook.com/educationalproject4people/videos/1488653355384101
  2. Підвищення кваліфікації. Участь у Всеукраїнському онлайн-вебінарі «Генеративний штучний інтелект: практичні інструменти для роботи вчителя у Новій українській школі» Платформа «Всеосвіта», 18–20.03.2024. Сертифікат (3 год). https://vseosvita.ua/c/pedagogy/post/57973 https://vseosvita.ua/profile/pk
  3. Усеукраїнська онлайн конференція з підвищення кваліфікації «Open AI. Методика застосування штучного інтелекту в освітньому процесі. Мова та література» (м. Київ, Освітня платформа «Педрада». 25.09.2024 Сертифікат (15 год)). https://pedrada.ippo.com.ua/cabinet/?mail=prorektor15@gmail.com
  4. Усеукраїнський онлайн вебінар «Сучасні методики засвоєння норм нової редакції “Українського правопису” (м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України, 25.10.24 ; платформа «Всеосвіта»21.10.24. Сертифікат (2 год )) https://vseosvita.ua/c/pedagogy/post/57973 https://vseosvita.ua/profile/pk
  5. Усеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації та стажування. Тема: Підвищення ефективності комунікацій в закладі вищої освіти (Центр Українсько-Європейського наукового співробітництва, 6 кредитів (180 год). 09.24–10.11.24 Тези https://cuesc.org.ua/ Сертифікат https://cuesc.org.ua/images/informlist/advanced_training_PSAU_ukr.pdf
  6. Підвищення кваліфікації. V Міжнародна науково-практична онлайн конференція «Обдаровані діти – скарб нації». (м. Київ, НАПН України, 23–29.10.2024. Сертифікат №ОДСН-408, 2 кредити (60 год) https://naps.gov.ua/ua/press/events/3404/
  7. Підвищення кваліфікації. Науково-методичний семінар «Реалізація колективної роботи на уроках. Онлайн дошки. Мова і література». (ГО «ІППО» м. Київ, 12.02.2025. Свідоцтво про підвищення кваліфікації 2 год).https://ippo.com.ua/cabinet/
  8. Усеукраїнська науково-практична онлайн конференція з підвищення кваліфікації «Трансформація освіти: виклики та перспективи». (ГО «Платформа ОСВІТИ», м. Київ, 15.02.2025. Сертифікат 2 год) https://rektor.com.ua

Міжнародне стажування:

  1. “Erasmus + International Credit Mobility (KA 107 Programme)” International University of Sarajevo Octobe 31 and November 4, 2016 р. (Боснія і Герцоговина, Cараєво, 2016 р.). Cертифікат.
  2. Erasmus+KA107 Staff Teaching (8 hours) mobility organized by Afyon Kocatepe University, Turkey between the dates of 14 – 20th April 2019. Сертифікат.
  3. Education pedagogical management. International School of Management (ISM). Slovakia Prešov. (26.02.2024 – 29.02.2024). Сертифікат.

 

Наукова робота зі здобувачами вищої освіти:

Захищено дисертації на здобуття наукового ступеня

  1. Кочова О.М. «Формування риторичної компетентності у майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів» Спеціальність: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 2017 р.
  2. Карась О.Д. «Формування мовленнєвої культури майбутніх бакалаврів із документознавства у процесі професійної підготовки». Спеціальність: 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями), 2021 р.

Видруковано публікації в закордонних виданнях, проіндексованих у базах Web of Science Core Collection та/або Scopus

  1. Kuznetsova, H., Panasenko, A., Luchkina, L., Zenchenko, T., & Danylchenko, I. (2023). Dialogic learning as means of forming the communication skills of higher education students. Revista Eduweb, 17(2), 101–115. URL: URL: https://www.revistaeduweb.org/index.php/eduweb/issue/view/38/2 https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.02.9
  2. Kuznetsova, H., Panasenko, A., Vyshnyk, O., Danylchenko, I., Korchova, O., & Sobko, V. (2023). Innovative approaches and methods in language and literature education professional training. Multidisciplinary Science Journal5, 2023ss0514. DOI: https://doi.org/10.31893/multiscience.2023ss0514

Розділи в монографіях:

  1. Кузнецова Г. П., Руда Г. С. Він вірив у добро, в Україну в щасті: фоностилістичні засоби увиразнення авторської віри (на прикладі кіноповісті Олександра Довженка «Україна в огні»). Олександр Довженко в рецепції сучасної наукової думки: монографія / за ред. А. О. Новикова. Харків : ХІФТ, 2019. 416 с. С. 243–265. ISBN978-966-1630-46-7
  2. Панасенко А. В., Кузнецова Г. П. Principles of lexical English competence formation of future financiers across the information society context». Теоретичні та практичні аспекти розвитку європейського наукового простору. 2-ге вид. Рига, Латвія: «Baltija Publishing», 2020. 334 с. С. 140–158 ISBN: 978-9934-588-53-2. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-588-53-2-21 URL: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/31

 

Статті в наукових періодичних виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України:

1.Кузнецова Г.П., Панасенко А.В. Фонологічні аспекти української та англійської мов у системі білінгвального навчання. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. Глухів, 2020. Вип.1(45). С. 48–58. URL: http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/home1/45-visnyk-hlukhivskoho-natsionalnoho-pedahohichnoho-universytetu-imeni-oleksandra-dovz

2. Кузнецова Г.П., Карась О.Д. Теоретичні основи мовленнєвої культури в дослідженнях вітчизняних учених. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 74. Київ, 2020. С. 59–64. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/32627/Kuznetsova_Karas.pdf?sequence=1

3.     Кузнецова Г.П., Корчова О.М., Чечель Н.О. Полісиндетон як фоностилістичний засіб увиразнення тексту: лінгводидактичний аспект (на прикладі кіноповісті О. Довженка «Україна в огні»). «Актуальні питання у сучасній науці» (Серія Педагогіка). Київ, 2024. Вип. 12 (30). С. 923–938. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-12(30) DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-12(30)-923-938; URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/305

Нагороди, відзнаки, заохочення:

1994 р. – Подяка Семенівської ЗОШ І–ІІ ст. (наказ №87 від 28.02.94 р.).

1995 р. – Почесна грамота Міністерства освіти України (м. Київ, № 21255 від 27.08.1995 р.).

1996 р. – Подяка Семенівської ЗОШ І–ІІ ст. (наказ №292 від 04.04.1996 р.).

1996 р. – Подяка Семенівської ЗОШ І–ІІ ст.(наказ №330 від 31.10.1996 р.).

1996 р. – Грамота Управління освіти Сумської обласної державної адміністрації (м. Суми, наказ від 26.08.1996 р.).

1997 р. – Подяка Семенівської ЗОШ І–ІІ ст.(наказ №21 від 22.09.1997 р.).

1998 р. – нагрудний знак «Відмінник освіти України» (наказ № 537-К від 30.07.1998 р. посвідчення № 32332).

1998 р. – Подяка Глухівського державного педагогічного інституту ім. С. М. Сергєєва-Ценського (наказ №60 від 22.10.1998 р.).

2007 р. – Почесна Грамота Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (наказ №53К від 23.04.2007 р.).

2008 р. – Грамота Глухівського державного педагогічного університету.

2009 р. – Грамота Міністерства освіти і науки України (м. Київ, наказ № 498 від 10.06.2009 р.)

2009 р. – нагрудний знак «Петро Могила» (наказ № 290-К від 13.05.2009 р., посвідчення № 1110);

2009 р. – Почесна Грамота Глухівської міської ради (наказ № 181 Р\К від 30.08.2009 р.).

2010 р. – Подяка Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (наказ №182 від 25.05.2010 р.)

2012 р. – Почесна Грамота Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.

2013 р. – Подяка Управління у справах сім’ї і молоді Сумської обласної державної адміністрації.

2013 р. – Грамота Голови Сумської обласної державної адміністрації (м. Суми, 24.08.2013 р.).

2016 р. – Грамота Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (розпорядження №29 від 12.05.2016 р.).

2016 р. – Подяка Київського університету імені Бориса Грінченка (м. Київ, 01.12.2016 р.).

2016 р. – знак «Ушинський К.Д.» НАПН України (наказ № 31-К від 30.08.2016 р., посвідчення № 923).

2017 р. – Грамота Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації (наказ № 109 ОД від 01.03.2017 р.).

2017 р. – Подяка Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка (м. Суми, 25 жовтня 2017 р.).

2019 р. – Подяка Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (наказ № 166 від 24.06.2019 р.).

2019 р. – Грамота Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.

2020 р. – Почесна Грамота Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (наказ №137 від 25.05.2020 р.).

2020 р. – медаль «Леся Українка» НАПН України (наказ №15-К від 28.09.2020, посвід. № 37).

2021 р. – Грамота Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (наказ № 159 від 12.05.2021 р.).

2021 р. – Диплом лауреата громадської відзнаки «Автор року – 2020» Всеукраїнської газети «Освіта і суспільство» НАПН України (м. Київ, 31 березня 2021 року).

2022 р. – Грамота Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (наказ № 153 від 20.05.2022 р.).

2023 р. – Грамота Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка (наказ № 156 від 14.05.2023 р.).

2024 р. – нагрудний знак «За наукові та освітні досягнення» Міністерства освіти і науки України (м. Київ, наказ № 124-К від 29.05.2024 р.).