Курок Олександр Іванович, доктор історичних наук, професор, ректор Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
Курок Олександр Іванович – ректор Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, доктор історичних наук, професор, Заслужений працівник народної освіти України.Народився 13 червня 1955 року в селі Мутині Кролевецького району Сумської області.Закінчив Чернігівський державний педагогічний інститут імені Т.Г. Шевченка за спеціальностями «Фізичне виховання» та «Історія».У 1994 році захистив кандидатську дисертацію, у 2002 році отримав наукове звання професора, у 2011році захистив докторську дисертацію.
Педагогічну діяльність у Глухівському інституті (зараз Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка) розпочав у 1981 році. Працював викладачем, завідувачем кафедри, деканом, проректором з соціально-економічних питань.
З 2000 року – ректор Глухівського педагогічного інституту. З 2009 року – ректор Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.
Нагороджений орденом «За заслуги» III ступеня.
Науковий ступінь: доктор історичних наук.
Шифр і найменування спеціальності: 07.00.07 – Історія науки і техніки.
Тема дисертації: «Еволюція наукової думки про ґрунти (80-ті рр. XIX – XXI ст.)».
Вчене звання: професор.
Підвищення кваліфікації:
Місце проходження: ДВНЗ “Університет менеджменту освіти” НААПНУ Центральний інститут післядипломної освіти.
Категорія: Ректори (президенти, начальники), проректори (віце-президенти, заступники начальників) університетів, академій, інститутів.
Номер свідоцтва: СП 35830447/0830-19.
Термін проходження: з 13.02.2019 – по 07.06.2019.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ
- КУРОК О.І., ВІЛЬЧКОВСЬКИЙ Е.С. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ПІДРУЧНИК. СУМИ, 2019. 467 С.
- КУРОК О.І., ДОЛИННИЙ Ю.О. ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ : НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК. КРАМАТОРСЬК, 2017. 115 С.
- КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ : КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ ПІД ЗАГ. РЕД. О.І. КУРКА. ГЛУХІВ, 2015. 232 С.
- КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ : КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ ЗА РЕД. О. І. КУРКА. ГЛУХІВ, 2015. 232 С.
- КУРОК О. І. УПРАВЛІННЯ ЯК ЧИННИК УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СУЧАСНОМУ ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. КУЛЬТУРОВІДПОВІДНЕ УПРАВЛІННЯ ДОШКІЛЬНОЮ ОСВІТОЮ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ : КОЛЕКТИВНА МОНОГРАФІЯ, КУРОК О.І., ПОНОМАРЕНКО Т. О., ТІТАРЕНКО С. А. ТА ІН. ГЛУХІВ, 2016. 204 С. С. 166-177.
- Н.О. ГАЛИЧ, О.М. ЛІВІНСЬКИЙ, В.О. ЛІВІНСЬКИЙ, О.Ф. ОНІПКО, О.І. КУРОК, В.С. ДОРОФЄЄВ, А.Д. ЄСИПЕНКО, В.П.ЗІНЧЕНКО, І.Н. ДУДАР РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ СЛОВНИК З МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ ТА ХІМІЇ. КИЇВ, 2015. 724 С.
- КУРОК О., ЗІНЧЕНКО В. РЕАЛІЗАЦІЯ ГУМАНІСТИЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. ОСВІТА ДЛЯ МИРУ = EDUKACJA DLA POKOJU: ЗБ. НАУК. ПР.: У 2 Т. / РЕДКОЛ.: КРЕМЕНЬ В.Г. (ГОЛОВА); КОЦУР В.П., НИЧКАЛО Н.Г., ШЛЬОСЕК Ф. (ЗАСТ. ГОЛОВИ); ДОВГИЙ С.О., ЛУК’ЯНОВА Л.Б., ВОВК М.П., КОТУН К.В. (ЧЛЕНИ РЕДКОЛЕГІЇ). КИЇВ : ВИД-ВО ТОВ «ЮРКА ЛЮБЧЕНКА», 2019. Т. 2. 648 С. С. 97-111.
- КУРОК О., ГРУДИНІН Б. ЙОСИП ШКЛОВСЬКИЙ: СПОГАДИ ПРО ВИТРАТНУ ОСОБИСТІСТЬ. КРАЄЗНАВСТВО. № 2. С. 103-121.
- КУРОК О. І., БАРСУКОВСЬКА Г. П. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ПІШИХ ПЕРЕХОДІВ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА. НАУКОВЕ ВИДАННЯ. ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ». ВИПУСК 2 (34). ГЛУХІВ, 2017. С. 223-234.
- КУРОК О. І., ЗІНЧЕНКО В. П., КУРТАСЬ С. А. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ОЦІНЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ. ЄВРОПЕЙСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ [ТЕКСТ]. ВИП. 5/6. ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. ФІЛОСОФСЬКІ НАУКИ. ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА. МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТИ / АСОЦ. РЕКТОРІВ ПЕД. УН-ТІВ ЄВРОПИ; [РЕДКОЛ. В. П. АНДРУЩЕНКО [ТА ІН.]]. КИЇВ, 2015. С. 78-89.
- КУРОК О. І., ЗІНЧЕНКО В.П. ЗАЛУЧЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПОШУКУ В ДОСВІДІ ГЛУХІВСЬКОГО УЧИТЕЛЬСЬКОГО ІНСТИТУТУ. МАТЕРІАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ (М. СУМИ, 26-27 ЛИСТОПАДА 2015 РОКУ). СУМИ, 2015. С. 37-40.
- КУРОК О. І., КУРОК В.П. ВИКОРИСТАННЯ ІСТОРИЧНОГО ДОСВІДУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. ОСВІТА ДЛЯ СУЧАСНОСТІ : ЗБ. НАУК. ПР. : У 2 Т. / МІН-ВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, НАПН УКРАЇНИ, НПУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА, КОМІТЕТ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ПОЛЬСЬКОЇ АКАДЕМІЇ НАУК, НАУКОВЕ ТОВАРИСТВО «ПОЛЬЩА – УКРАЇНА», ІНСТИТУТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ОСВІТИ ДОРОСЛИХ НАПН УКРАЇНИ, АСОЦ. РЕКТОРІВ ПЕД. УН-ТІВ ЄВРОПИ ; РЕДКОЛ. : В. Г. КРЕМЕНЬ (ГОЛОВА), В. П. АНДРУЩЕНКО, Н. Г. НИЧКАЛО, Ф. ШЛЬОСЕК (ЗАСТ. ГОЛОВИ) ; Л. ЛУК’ЯНОВА, Л. МАКАРЕНКО, О. ПАДАЛКА [ТА ІН.] (ЧЛЕНИ РЕДКОЛЕГІЇ). КИЇВ, 2015. Т. 1. С. 589-596.
- КУРОК О. І., БАКАЛЕЦЬ О. А. МОНЕТАРНА ПОЛІТИКА УНР ТА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ 1917-1918 РР. СОЦІУМ. ДОКУМЕНТ. КОМУНІКАЦІЇ: ЗБІРНИК НАУКОВИХ СТАТЕЙ. 2017. ВИПУСК 3. СЕРІЯ «ІСТОРИЧНІ НАУКИ» С. 81-90.
- КУРОК О. І., БАРСУКОВСЬКА Г. П. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОСВОЄННЯ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ ЕЛЕМЕНТІВ СПОРТИВНИХ ВПРАВ У ЗИМОВИЙ ПЕРІОД. ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА. НАУКОВЕ ВИДАННЯ. ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ «ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ». ВИПУСК 2 (37), ЧАСТИНА 2. ГЛУХІВ, 2018. С. 181-188.
- КУРОК О. І., ХАЦАЮК О. В. РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ПО ВПРОВАДЖЕННЮ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ. SCIENTIFIC DISCOVERIES: PROJECTS, STRATEGIES AND DEVELOPMENT: COLLECTION OF SCIENTIFIC PAPERS «LOГOS» WITH PROCEEDINGS OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC AND PRACTICAL CONFERENCE (VOL. 2), OCTOBER 25, 2019. EDINBURGH, UK: EUROPEAN SCIENTIFIC PLATFORM. С.107-109.
- КУРОК О. І., ТЕРЄХОВ Є. О., ХАЦАЮК О. В. ФУНКЦІОНАЛЬНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НГУ ДО ДІЙ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ. DIE RELEVANT UND DIE NEUHEIT DER MODERNEN WISSENSCHAFTLICHEN STUDIEN: DER SAMMLUNG WISSENSCHAFTLICHER ARBEITEN «LOГOS» ZU DEN MATERIALIEN DER INTERNATIONALEN WISSENSCHAFTLICH-PRAKTISCHEN KONFERENS, WIEN, 23 AUGUST, WIEN : NGO «EUROPAISCHE WISSENSCHAFTSPLATTFORM», 2019. В. 2. S. 93-95.
- КУРОК О. І., ХАЦАЮК О. В. ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ, ПОКАЗНИКІВ ТА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НГУ ДО ВИКОНАННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ. ЗБІРНИК ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ VІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАННЯ ТА ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ», 31 ЖОВТНЯ, 2019 Р. ХАРКІВ, 2019. С. 228-229.
- КУРОК О. І., ХАЦАЮК О. В. СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПІДРОЗДІЛІВ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ. ЗБІРНИК ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ПІДСУМКОВОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ КУРСАНТІВ, СЛУХАЧІВ І СТУДЕНТІВ». СЕКЦІЯ № 4 «СПІЛЬНІ ДІЇ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ І ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» (12-13 ВЕРЕСНЯ, 2019 РОКУ, М. ОДЕСА). ВІЙСЬКОВА АКАДЕМІЯ. ОДЕСА, 2019. С. 357-358.