Гостьова лекція Михайла Жука для здобувачів вищої освіти ННІ філології та історії

Гостьова лекція Михайла Жука для здобувачів вищої освіти ННІ філології та історії

Презентація гостьової лекції Михайла Васильовича Жука “Освіта 2022+: як збільшити потенціал фахової мобільності молодого вчителя

23 грудня 2021 року на запрошення Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка була проведена гостьова лекція Михайла Васильовича Жука, кандидата філософських наук, доцента, доцента кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗ Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на тему “Освіта 2022+: як збільшити потенціал фахової мобільності молодого вчителя”. Організатор заходу – Олена Анатоліївна Чумаченко, кандидат історичних наук, директор  ННІ філології та історії. Лектор зазначив, що світовий розвиток входить в епоху 4 промислової революції, глобалізації 4.0, у центрі яких стоїть штучний інтелект; наголосив на прискорення пандемією Covid-19 розвитку цифрового суспільства, цифрової економіки, цифрової комунікації. Це у свою чергу, на думку Михайла  Васильовича та учасників заходу, спричиняє швидке зникнення традиційних, старіння наявних професій на ринку праці. Так, виникає попит на готовність людського капіталу до швидких суспільно-економічних з мін в поєднанні із темпами старіння знань та інформації. До жвавого обговорення підключилися стейкхолдери, науково-педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), 014 Середня освіта (Історія), 032 Історія та археологія. Учасники лекції визначили одним із важливих викликів розвитку у вимірі освіти 2022+ готовність до випереджальної освіти, у якій компетентнісний підхід доповнюється пріоритетами формування  “skills”. У контексті того як цифрові технології можна використовувати для вдосконалення, інновації освіти та  навчання, спікер продемонстрував науково-обгрунтовану основу DigCompEd. Михайло Васильович звернув увагу на досвід фахової мобільності молодих вчителів Українського культурно-освітнього центру в Осло. 

У загальному підсумку, ця зустріч дала можливість зрозуміти виклики розвитку людського капіталу у вимірі освіти 2022+ і сформувати 5 найкращих глобальних навичок, необхідні для фахової мобільності молодого вчителя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *