Закінчила Глухівський державний педагогічний університет (2002 р.) за спеціальністю «Початкове навчання» з відзнакою та здобула кваліфікацію вчитель початкових класів, вчитель іноземної мови (англійської). У 2006 р. закінчила з відзнакою Глухівський державний педагогічний університетза спеціальністю «Початкове навчання» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача педагогіки та методики початкового навчання.
Закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка (2008 рік). Кваліфікація: вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
Наталія Григорівна закінчила аспірантуру Інституту педагогіки НАПН України (м. Київ), захистила дисертаційне дослідження «Організаційно-педагогічні засади двомовного навчання учнів у закладах середньої освіти США», здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук (прирівнюється до ступеня доктора філософії (PhD)), спеціальність – 13.00.01 Загальна педагогіка та історія педагогіки) (2017).
Опубліковано понад 30 наукових праць, серед яких монографія (Підготовка вчителя іноземної мови (англійської) для Нової української школи : колективна монографія, за заг. ред. Н. М. Лавриченко, 2018), посібники (Навчально-методичні рекомендації до проведення занять із домашнього читання за романом Б.Стокера «Дракула», 2016; Навчально-методичні рекомендації до проведення занять із домашнього читання за оповіданнями Едгара По, 2016; Навчально-методичні рекомендації до проведення занять із домашнього читання за романом Ч.Діккенса «Олівер Твіст», 2016), стаття у міжнародній базі даних Scopus (Iryna Zvarych, Natalia Lavrychenko, Nataliya Zaitseva, Olena Chaika, Oksana Skorobahata (2020).Potential of the Use of Social Networks in Teaching a Foreign Language in Higher Educational Institutions. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research Vol 19, No 5.), наукові статті у фахових виданнях України, тези доповідей.
Входить до складу громадської організації “Асоціація викладачів англійської мови “ТІСОЛ-Україна” (TESOL-Ukraine), міжнародної філії TESOL, Inc., та бере активну участь у заходах асоціації.
Викладає навчальні курси: Практична граматика англійської мови; Практичний курс англійської мови, Методичні засади білінгвальної освіти в англомовних країнах світу.
Коло наукових інтересів: двомовне навчання в США, Україні та інших країнах світу; формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя.