ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ
ІЗ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Англіцизми у сучасній українській мові (пресі)
Вербалізація концептуальної опозиції «захисник – ворог» у сучасному українському публіцистичному дискурсі
Вербальні засоби впливу в масмедійному дискурсі
Військова лексика в ідіостилі Олександра Довженка
Звукоповтори в поетичній мові Ліни Костенко
Іншомовна лексика в сучасному медіадискурсі
Лексико-семантична парадигма дієслів на позначення переміщення в просторі у творах Олександра Довженка
Лексичні засоби вираження експресивності в пісенному дискурсі
Лінгвістичні особливості рекламного тексту
Мовна репрезентація концепту «українсько-російська війна» (на матеріалі текстів ЗМІ)
Мовні особливості творів Світлани Талан
Морфологічна структура складних слів в українській мові: тенденції та закономірності
Оказіоналізми у мові сучасної української періодики
Особливості лексико-синтаксичної організації жіночого мовлення в романі Тамари Горіха Зерня «Доця»
Особливості функціонування етикетних формул у творах О. Довженка
Реалізація категорії діалогічності в науково-популярному тексті (на матеріалі книжки Ольги Дубчак «Бачити українською»)
Семантика слова-образу «осінь» у поетичній мові Ліни Костенко (на матеріалі збірки «Річка Геракліта»)
Семантико-стилістичні особливості метафор у повісті О. Забужко «Казка про калинову сопілку»
Соціолекти в прозі Сергія Жадана
Специфіка порушення мовних норм у медійному дискурсі
Стилістичний потенціал конотованої лексики у воєнному дискурсі
Структурно-семантичні особливості фразеологізмів із компонентами-назвами небесного простору
Темпоральна лексика у творах О. Довженка
Фрагментарність у щоденниковій прозі О. Довженка
Фразеологічний простір мовотворчості В. Шкляра
Фразеологічні одиниці з зоонімічними компонентами в українській мові: структура та семантика
Функціональні особливості прикметників у сучасній українській прозі
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ
ІЗ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ідея незламності духу української людини–борця у творчості Івана Багряного (на матеріалі романів «Тигролови» і «Сад Гетсиманський»)
Концепт «глитай» у драмі Марка Кропивницького «Глитай, або ж Павук»
Концепт «голод» в романі Уласа Самчука «Марія»
Концепт «історія» в «Щоденникових записах» Олександра Довженка
Концепт «мати» в кіноповісті Олександра Довженка «Зачарована Десна»
Концепт пропащої сили в романі Панаса Мирного й Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні»
Мотиви громадянської лірики Д. Павличка
Новітні підходи до жанру балади у творчості І. Драча
Образ війни у творчості О. Довженка
Образ України в поетичній спадщині митців 20-30-х рр. ХХ ст.
Образ учителя у прозі Б. Грінченка
Особливості жанру соціально-етичної повісті у творчості Г. Квітки-Основ’яненка
Особливості розкриття теми Першої світової війни у творчості представників «Покутської трійці»
Поетика сентименталізму у творчості Г. Квітки-Основ’яненка
Рецепція образу жінки-страдниці в поезії Тараса Шевченка
Тема війни та її наслідків у творчості В. Стефаника та Марка Черемшини
Тема суспільної ролі митця і його слова у творчості Лесі Українки
Українська народна пісня у кіноповістях О. Довженка
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ
ІЗ ІСТОРІЇ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Антивоєнна проза Г. Белля в соціально-історичному та літературному контекстах
Антиутопічний характер творів Г. Уеллса «Війна світів», «Машина часу», «Острів доктора Моро»
Джеймс Джойс: специфіка художнього світу та проблема творчого методу (на матеріалі психологічного есе «Джакомо Джойс»)
Духовна еволюція жінки в драмах «Ляльковий дім» Г. Ібсена та «Пігмаліон» Б. Шоу
Жанрово-стильові особливості та проблематика роману «Володар мух» В. Голдінга
Жіночі образи в романістиці Т. Драйзера
Ідейно-художня своєрідність роману О. Вайльда «Портрет Доріана Грея»
Інтелектуально-філософська поезія Т. С. Еліота
Новаторство творчості С. Беккета як представника «театру абсурду» (на матеріалі п’єси «Очікуючи на Годо»)
Образ «маленької людини» у новелістиці О. Генрі
Поєднання елементів фентезі та готичного роману в прозовій спадщині Рея Дугласа Бредбері
Пошук краси в оточенні вульгарного буржуазного існування в збірці «Квіти зла» Шарля Бодлера
Проблема відчуження особистості в новелі «Перевтілення» Ф. Кафки
Проблема війни в романах «На Західному фронті без змін» Е. М. Ремарка й «Прощавай, зброє!» Е. Гемінґвея
Проблематика й персонажний світ роману «Сто років самотності» Г. Гарсіа Маркеса
Провідні теми й образи «Північних оповідань» Джека Лондона
Риси «магічного реалізму» у творчості Г. Г. Маркеса
Тема абсурду та бунту в творчості Альбера Камю
Художня своєрідність та демократичний пафос лірики американського поета-трансценденталіста Волта Вітмена
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Вивчення службових частин мови в закладах загальної середньої освіти
Використання лінгвістичних комп’ютерних ігор у процесі навчання української мови
Есе як засіб формування комунікативної компетентності на уроках української мови
Естетичне виховання учнів на уроках української мови
Засвоєння учнями самостійних частин мови засобом інноваційних технологій навчання
Ігрова діяльність в умовах дистанційного навчання при вивченні української мови
Ігрові та розвивальні завдання на уроках української мови (на прикладі вивчення фонетики)
Інноваційні методи засвоєння лексикології на уроках української мови
Методика вивчення фразеології учнями 6 класу закладів загальної середньої освіти
Методика використання ментальних карт на уроках української мови
Методика вивчення простого речення учнями 5 класу закладів загальної середньої освіти
Міжпредметні зв’язки у вивченні української мови в старших класах
Нестандартний урок української мови в сучасній школі
Онлайн інструменти як засіб розвитку мовлення учнів в умовах змішаного навчання
Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (інклюзія) на уроках української мови
Проєктні технології на уроках української мови
Текст як ефективний засіб формування критичного мислення на уроках української мови
Теоретичні основи формування риторичної компетентності в учнів старшої школи
Тестування як засіб формування предметної компетентності в процесі вивчення української мови
Формування громадянської компетентності в учнів 5-6-х класів на уроках української мови
Формування комунікативної компетентності учнів закладів загальної середньої освіти
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Вебквест на уроках української літератури в 5-6 класах
Вивчення кіноповісті Олександра Довженка «Зачарована Десна» в загальноосвітній школі»
Використання ейдос-конспекту на уроках української літератури в 10-11 класах
Елементи STEM-освіти на уроках української літератури в сучасних школах
Застосування мультимедійних презентацій під час вивчення біографії письменника на уроках української літератури в 11 класі
Методичні особливості використання сучасних засобів візуалізації під час вивчення творчості Б. Лепкого в 7 класі
Міжпредметні зв’язки у вивченні української літератури в 10-11 класах
Особливості аналізу образів-персонажів епічного твору на уроках української літератури (на матеріалі повісті «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського)
Особливості вивчення громадянської лірики в старшій школі (на матеріалі поезії В. Стуса)
Особливості вивчення ліричних творів на уроках української літератури в старшій школі (на матеріалі поезії В. Симоненка)
Особливості вивчення ліро-епічних творів на уроках української літератури в старших класах (на матеріалі творчості І. Драча)
Особливості вивчення народної казки на уроках української літератури в 5 класі
Особливості вивчення образу козака на уроках української літератури в ЗЗСО (на прикладі поем Т. Шевченка)
Особливості вивчення поезії С. Жадана на уроках позакласного читання в ЗЗСО
Особливості організації та проведення шкільної лекції на уроці української літератури в старших класах
Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української літератури в сучасній школі
Специфіка вивчення жанру «кіноповість» у старшій школі (на матеріалі творчості О. Довженка)
Специфіка вивчення новели на уроках української літератури в старшій школі (на матеріалі твору «Модри Камень» Олеся Гончара)
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ТЕМ КУРСОВИХ РОБІТ
З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Вивчення теоретико-літературних понять у курсі зарубіжної літератури в старших класах
Використання ігрових форм як засіб підвищення інтересу до вивчення зарубіжної літератури
Зміст і методика проведення уроків позакласного читання із зарубіжної літератури в основній школі
Інтерактивні форми навчання – важливий засіб підвищення ефективності сучасного уроку зарубіжної літератури
Кроссенс як сучасний методичний засіб візуалізації навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури
Медіатехнології сучасного вивчення зарубіжної літератури в основній/старшій школі
Ментальні карти як один із засобів візуалізації навчального матеріалу на уроках зарубіжної літератури в старших класах
Міжпредметні зв’язки у вивченні зарубіжної літератури в 10-11 класах
Морально-етичне виховання учнів на уроках зарубіжної літератури (на матеріалі філософської повісті Ч. Діккенса «Різдвяна пісня в прозі»)
Музика й живопис на уроках зарубіжної літератури в основній школі
Організація самостійної діяльності учнів у процесі вивчення зарубіжної літератури в старших класах
Особливості аналізу образів-персонажів епічного твору на уроках зарубіжної літератури (на матеріалі повісті Ернеста Міллера Гемінґвея «Старий і море»)
Особливості аналізу перекладного художнього твору на уроках зарубіжної літератури
Особливості вивчення байки на уроках зарубіжної літератури в 6 класі (на матеріалі творчості Езопа і Жана де Лафонтена)
Особливості вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури в старшій школі
Особливості вивчення епічних творів великого обсягу на уроках зарубіжної літератури (на матеріалі творів Ж.Верна і М.Твена)
Особливості вивчення жанру антиутопії на уроках зарубіжної літератури в 11 класі
Особливості використання ігрових технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури
Особливості використання фонових знань у процесі вивчення зарубіжної літератури в сучасній школі
Особливості організації та проведення шкільної лекції на уроці зарубіжної літератури в старших класах
Позакласна робота із зарубіжної літератури як засіб формування творчого читача в сучасній школі
Сучасні інтерактивні технології в практиці шкільного вивчення зарубіжної літератури
Формування інтерпретаційної компетентності учнів старших класів у процесі вивчення зарубіжної літератури