2022 – 2023 навчальний рік
ОС “Магістр”
№ | Виконавець | Тема | Керівник |
Денна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Українська мова і література) | |||
1. | Песяк І. І. | Світ дитинства у творах Б. Грінченка та В. Винниченка: літературознавчий і методичний аспекти | Доктор пед. наук, доц. Гоголь Н. В. |
2. | Путра Д. Ю. | Особливості вивчення української літературної казки кін. ХІХ – поч. ХХ ст. у закладах загальної середньої освіти (на матеріалі казок І. Франка, Олени Пчілки та В. Короліва-Старого) | Доктор пед. наук, доц. Гоголь Н. В. |
3. | Гонтарь Є. О. | Особливості шкільного аналізу епічних творів у сучасній школі (на матеріалі повістей І. Франка та М. Коцюбинського) | Доктор філол. наук, проф. Новиков А. О. |
4. | Карпенко О. В. | Інтерактивні технології навчання під час вивчення синтаксису у 8-му класі | Канд. пед. наук, доц. Кухарчук І. О. |
5. | Шелест О. П. | Проєктна діяльність на уроках української мови в старших класах | Канд. пед. наук, доц.Кухарчук І. О. |
6. | Загородній І.М. | Вивчення простого ускладненого речення на основі поезії Бориса Олійника | Канд. пед. наук, доц. Лучкіна-Загородня Л. В. |
7. | Чернякова К. Я. | Формування мовно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення української народної творчості | Канд. пед. наук, доц. Лучкіна- Загородня Л. В. |
8. | Шматок Д. О.
|
Теоретико-методичні засади вивчення складного безсполучникового речення | Канд. пед. наук, доц. Лучкіна- Загородня Л. В. |
9. | Зорева Г. П. | Формування лексичної компетентності в учнів 5-х класів на уроках української мови | Канд. філол. наук, доц. Медвідь Н. С. |
10. | Грищенко Я. О.
|
Використання технологій евристичного навчання на уроках української мови в старших класах | Канд. філол. наук, доц. Медвідь Н. С. |
11. | Смоля А. А.
|
Методика роботи з науковими фаховими текстами у процесі опанування культури наукової української мови | Канд. філол. наук, доц. Холявко І. В. |
12. | Барабаш І. І. | Постмодерна сімейна сага в новелах «Майже ніколи не навпаки» Марії Матіос: літературознавчий і методичний аспекти | Канд. пед. наук, доц., ст. викладач Гричаник Н. І. |
13. | Варварич А. Р. | Особливості вивчення філософсько-інтелектуального роману «Дівчина з ведмедиком» В. Домонтовича в сучасній школі | Канд. пед. наук, доц., ст. викладач Гричаник Н. І. |
14. | Клейменов І. В. | Мотиви лірики В. Стуса та особливості її вивчення в закладах загальної середньої освіти | Канд. пед. наук, доц., ст. викладач Гричаник Н.І. |
15. | Віценя Я. Г. | Особливості вивчення роману «Майстер корабля» Ю. Яновського в закладах загальної середньої освіти | Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В. |
16. | Ткаченко К. Е. | Художня специфіка повісті-казки М. Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»: літературознавчий і методичний аспекти | Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В. |
17. | Топчій Є. О. | Мотиви лірики Є. Маланюка та особливості її вивчення в закладах загальної середньої освіти | Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В. |
18. | Тугайбей Д. Р. | Компетентнісний підхід до оволодіння правописними нормами учнями 5-их класів на уроках української мови | Канд. пед. наук, доц. Корчова О. М.;канд. філол. наук, доц. Медвідь Н. С. |
19. | Карпенко А. В. | Семантико-функціональний аспект вивчення числівників учнями 6-го класу | Канд. пед. наук, доц. Корчова О. М. |
20. | Панкратов Д. Г. | Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення часток у закладах загальної середньої освіти | Канд. пед. наук, доц. Корчова О. М. |
21. | Валько К. С. | Дидактичні ігри на уроках української мови в 5–6 класах як засіб підвищення інтересу учнів до рідної мови | Канд. філол. наук, доц. Медвідь Н. С. |
22. | Шутко К. Ю. | Методика вивчення поезії Т. Шевченка на уроках української літератури у 9-х класах ЗЗСО | Доктор філол. наук, проф. Новиков А. О. |
23. | Москаленко В. В. | Формування синтаксичної компетентності в учнів 9-х класів у процесі вивчення безсполучникових речень | Доктор пед. наук, доц. Гоголь Н. В. |
24. | Головащук А. О. | Використання інноваційних технологій роботи на уроках української мови і літератури в 5-6 класах НУШ | Доктор філол. наук, проф. Новиков А. О. |
25. | Рева Я. С. | Методика формування морфологічної компетентності в учнів 6-х класів у процесі вивчення прикметника | Канд. філол. наук, ст. викл. Клейменова Т. В. |
26. | Садова Т. О. | Лінгводидактичні засади вивчення займенника в 6-му класі (функціонально-семантичний аспект) | Канд. філол. наук, ст. викладач Кабиш М. Ю.
|
Заочна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Українська мова і література) | |||
1. | Гавриленко О. С. | Особливості вивчення повістевої прози для дітей та юнацтва кінця ХХ – початку ХХІ ст. в основній школі | Доктор пед. наук, доц. Гоголь Н. В. |
2. | Шевчук Г. Д. | Формування мовно-мовленнєвої компетентності учнів у процесі вивчення дієслова | Канд. пед. наук, доц. Лучкіна-Загородня Л.В. |
3. | Турлевська А. С. | Проблемне навчання на уроках української мови як засіб активізації пізнавальної активності учнів 7-х класів | Канд. філол. наук, ст. викладач Кабиш М. Ю. |
4. | Якимчук А. В. | Специфіка вивчення повісті-поеми «Поза межами болю» О. Турянського в сучасній школі | Канд. філол. наук, ст. викл.Клейменова Т. В. |
5. | Кудрявцев С. О. | Використання інформаційних технологій на уроках української мови в старших класах | Канд. філол. наук, доц.Медвідь Н. С. |
6. | Глоба С. В. | Основні принципи навчання анотування та реферування наукових текстів у процесі опанування культури наукової української мови | Канд. філол. наук, доц. Холявко І. В. |
7. | Гаврилова О. І. | Функціонально-стилістичний підхід до вивчення вставних конструкцій у 8-му класі | Доктор філол. наук, проф. Новиков А. О.
|
Денна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Історія) | |||
1. | Аторін Д. М. | Полтавська битва 1709 року: причини, події, значення для подальшого розвитку України та методичні рекомендації щодо вивчення теми в шкільному курсі історії | Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С. |
2. | Бабенко Д. В. | Постать Олександра Довженка в українській культурі та дидактичне забезпечення теми в шкільному курсі історії України | Док. пед. наук, доцент Гриценко А.П. |
3. | Балабанов С. В. | Розбудова партійної системи в підросійській Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. й дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії України | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
4. | Гринь Д. І. | Життя та творчість О. М. Лазаревського й дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії України | Док. пед. наук, доцент Гриценко А.П. |
5. | Гриценко В. А. | Роль казацько-старшинського роду Савичів в історії Гетьманщини XVIII століття та дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії України | Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С. |
6. | Завгородня А. О. | Політика русифікації в Україні в 1960х- 1980-х роках та дидактичне забезпечення в шкільному курсі історії України | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
7. | Кащенко В. М. | Внесок Леопольда Кеніга в розбудову міста Тростянець та методичні рекомендації
до впровадження спецкурсу |
Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А. |
8. | Кмець Д.І. | Нормативно-правове регулювання охорони археологічної спадщини в Україні (середина ХХ – початок ХХІ ст.) та методичні прийоми організації проведення уроків з теми | Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О. |
9. | Лелюшкін О. П. | Житлова архітектура Помпей та Геркуланума та методичні прийоми організації проведення уроків з теми | Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О. |
10. | Ляшенко Н.Г. | Меценатська діяльність родини Терещенків та методичне забезпечення викладання історії України в 9 класі ЗЗСО | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А. |
11. | Меклеш Б.Г. | Розгортання Руху Опору на Глухівщині в роки німецько-радянської війни та методичні прийоми організації проведення уроків з теми | Док. пед. наук, доцент Гриценко А. П. |
12. | Подшивалов М. В. | Корсунь – Шевченківська операція та дидактичне забезпечення теми в шкільному курсі історії України | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
13. | Пух О.В. | Національно-визвольна боротьба в Ірландії (ХІХ ст. – 1923 р.) та дидактичне забезпечення в шкільному курсі всесвітньої історії. | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
14. | Сердюк О.Ю. | Індустріалізація України 1928 –1941 рр. та дидактичне забезпечення теми в шкільному курсі вивчення історії України | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
15. | Сірик Є.О. | Зовнішня політика УНР у1917 –1921 рр. та застосування дидактичного матеріалу з теми на уроках історії України | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О. А. |
16. | Становой Є.В. | Наукова діяльність Михайла Грушевського в українській історіографії та методика використання джерел на уроках історії України | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О. А. |
17. | Ткаченко М. Ю. | Діяльність політичних партій західної України на початку ХХ століття та методичні прийоми організації проведення уроків з теми. | Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О. |
18. | Усок М. В. | Створення та діяльність «Карпатської Січі» (листопад 1938 – березень 1939 рр.) та її вивчення в шкільному курсі історії України | Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С., |
19. | Фетищенко Д.М. | Розвиток трансатлантичних відносин ЄС – США та методика використання джерел на уроках всесвітньої історії | Канд. іст. наук, доц.Чумаченко О.А. |
20. | Давиденко Д.В. | Земська реформа в Глухівському повіті та особливості вивчення в шкільному курсі історії України | Док. пед. наук, доцент Гриценко А. П.
|
21. | Алєксєєнко М.В. | Політика умиротворення Третього Рейху і початок другої світової війни та особливості вивчення теми в курсі всесвітньої історії | Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О. |
22. | Ісаєва М.В. | Скасування кріпацтва в Україні (1861 р.) та особливості вивчення теми на уроках історії України | Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С., |
Заочна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Історія) | |||
1 | Політай М.В. | Гітлерівський окупаційний режим в Україні (1941-1944рр.) та методичні рекомендації щодо використання візуальних матеріалів при вивченні теми в шкільному курсі історії | Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С. |
2 | Комар М. П. | Військові реформи та військове будівництво Української держави Павла Скоропадського й особливості вивчення теми на уроках історії України | Канд. філософ. наук, доц. Артюх В. О. |
Денна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Англійська мова і література) | |||
№ | ПІБ здобувача | Тема | Керівник |
1. | Бєлосвєт К.С. | Використання мобільних додатків у процесі навчання англійської мови у старшій школі ЗЗСО | Канд. філол. наук, доц. Марєєв Д.А. |
2. | Вшестенко К.Ю. | Країнознавчий аспект вивчення творчості Дж. Ф. Купера | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
3. | Гоголь М.Р. | Формування англомовної лексичної компетентності здобувачів загальної середньої освіти засобами інтегрованого навчання | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
4. | Грунін Ф.Ф. | Використання проблемних ситуацій як засобу розвитку творчого мислення старших школярів на уроках англійської мови | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
5. | Лісовий О.В. | Навчання різних видів мовленнєвої діяльності на основі текстів для читання. | Канд. пед. наук, ст. викл. Скоробагата О.М. |
6. | Лю Тун | Англомовний реалістичний роман: літературознавчий і методичний аспекти | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
7. | Маляренко Т.В. | Контрастивний аналіз засобів заперечення в англійській та українській мовах: мовний та методичний аспекти | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
8. | Мурай М.І. | Методика формування англомовної лексичної компетентності старшокласників на основі системи тестових завдань | Канд. пед. наук, ст. викл. Скоробагата О.М. |
9. | Неклонська І.В. | Шляхи оптимізації навчання англомовного монологічного мовлення старшокласників | Канд. пед. наук, ст. викл. Скоробагата О.М. |
10. | Нечитайло С.О. | Особливості вивчення драми в старших класах на уроках зарубіжної літератури (на матеріалі творчості Б. Брехта) | Канд. пед. наук, доц. Кухарчук І.О. |
11. | Падалиця Н.Є. | Особливості використання фонових знань у шкільному курсі зарубіжної літератури. | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
12. | Падалка Б.О. | Гейміфікація в навчанні старшокласників іноземній мові | Канд. філол. наук, доц. Марєєв Д.А. |
13. | Петруня М.О. | Використання матеріалів періодичних видань як засобу формування потенціального словника старшокласників | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
14. | Пилипенко І.І. | Особливості організації контролю у навчанні іноземних мов на старшому ступені | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
15. | Родіонова М.О. | Типологія жіночих образів у творчості В. Шекспіра: літературознавчий та методичний аспекти | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
16. | Соломенна Г.О. | Вербалізація концепту кохання у творах В. Шекспіра: мовний та методичний аспекти | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
17. | Тимошовець К.О. | Використання навчальних ігор для підвищення мотивації вивчення старшокласниками англійської мови | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
18. | Шевцова В.В. | Методика формування міжкультурної компетентності старшокласників засобами англомовних медіатекстів. | Канд. пед. наук, ст. викл. Скоробагата О.М. |
19. | Шумара А.А. | Методичний потенціал вербальної складової англомовних форумів у формуванні англомовної мовленнєвої компетентності. | Канд. пед. наук, доц. Мілютін О.К. |
20. | Ян Вейго | Технологія розвитку критичного мислення на сучасному уроці зарубіжної літератури | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
21. | Горіхіна Т.Ю. | Особливості вивчення постмодерністської прози у старшій школі (на матеріалі творчості британських постмодерністів) | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
22. | Кербут Т.В. | Формування англомовної аудитивної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти засобами екстенсивного аудіювання | Канд. пед. наук, ст. викл. Зайцева Н.Г. |
23. | Семянова О.М. | Формування іншомовної лексичної компетентності в учнів старших класів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій | Канд. пед. наук, ст. викл. Зайцева Н.Г. |
24. | Страшинська Є.В. | Формування інтерпретаційної компетентності старшокласників на уроці зарубіжної літератури (на матеріалі англійського роману ХІХ ст.). | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
25. | Чегренець Н. В. | Методика формування соціокультурної компетентності учнів старшої школи на основі використання інтернет-ресурсів | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М. О. |
Заочна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта (Англійська мова і література) | |||
1. | Зезекало В.М. | Застосування проектної методики в процесі навчання англійської мови учнів старших класів | Канд. пед. наук, ст. викл. Зайцева Н.Г. |
2. | Хоменко М.В. | Методика формування англомовної писемної компетентності старшокласників в умовах онлайн навчання | Канд. пед. наук, ст. викл. Скоробагата О.М. |
3. | Биленко А.С. | Формування навчально-стратегічної компетентності в англомовному монологічному мовленні в учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
2023 – 2024 навчальний рік
ОС “Магістр”
014.01 Середня освіта (Українська мова і література)
№ | Виконавець | Тема | Керівник |
Денна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта,
предметна спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) |
|||
1. | Ващенко Альона Юріївна | Особливості вивчення прози І. Нечуя-Левицького в ЗЗСО (на матеріалі оповідання «Вітрогон», повістей «Кайдашева сім’я» та «Микола Джеря») | Доктор пед. наук, проф. Гоголь Н.В. |
2. | Воропай Дмитро Сергійович | Особливості вивчення химерної прози на уроках української літератури в сучасній школі (на матеріалі роману Василя Земляка «Лебедина зграя») | Канд. пед. наук, доц. Гричаник Н.І. |
3. | Дерев`янко Анастасія Юріївна | Особливості вивчення прози О. Забужко в 11 класах закладів загальної середньої освіти | Канд. філол. наук, доц. Клейменова Т.В. |
4. | Дурман Вікторія Олексіївна | Вивчення стилістичної норми на уроках української мови в старшій школі | Канд. філол. наук, доц. Холявко І.В. |
5. | Душина Діана Миколаївна | Методика вивчення прикметника в середній школі на функціонально-стилістичних засадах | Канд. пед. наук,доц. Лучкіна- Загородня Л. В. |
6. | Заєць Анжела Олексіївна | Специфіка вивчення лірики В. Симоненка в старшій школі
|
Канд. філол. наук, доц. Клейменова Т.В. |
7. | Золотарьова Людмила Василівна | Інноваційні методи навчання лексикології на уроках української мови в 5-6 класах | Доктор пед. наук, ст. викл. Кабиш М.Ю. |
8. | Кохан Аліна Сергіївна | Художня своєрідність урбаністичного психологічного роману Софії Андрухович «Фелікс. Австрія»: літературознавчий і методичний аспекти | Канд. пед. наук, доц. Гричаник Н.І. |
9. | Кримов Євген Миколайович | Особливості вивчення малих епічних жанрів у шкільному курсі української літератури (на матеріалі творчості О. Довженка) | Канд. пед. наук, доц. Гричаник Н.І. |
10. | Люта Сніжана Анатоліївна | Методика формування орфографічної компетентності в середній школі | Канд. пед. наук, доц. Лучкіна- Загородня Л. В. |
11. | Павловська Анастасія Євгенівна | Особливості відображення теми школи й дорослішання в українській прозі для підлітків ІІ пол. ХХ – поч. ХХІ ст.: літературознавчий і методичний аспекти | Доктор пед. наук, проф. Гоголь Н.В. |
12. | Плахова Аліна Олександрівна | Компетентнісний підхід до вивчення фонетики в 5 класі | Канд. філол. наук, доц. Медвідь Н.С. |
13. | Горобій Любов Олександрівна | Образ української жінки у творчості Тараса Шевченка крізь призму вивчення в закладах загальної середньої освіти | Доктор філол. наук, проф.Новиков А.О |
14. | Гудима Ася Геннадіївна | Особливості вивчення публіцистичного стилю та його жанрів на уроках української мови у середніх та старших класах | Канд. філол. наук, доц. Медвідь Н.С. |
15. | Троша Володимир Миколайович | Особливості вивчення щоденникової спадщини Олександра Довженка здобувачами закладів загальної середньої освіти | Доктор філол. наук, проф.Новиков А.О. |
Заочна форма навчання, спеціальність 014 Середня освіта,
предметна спеціальність 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) |
|||
16. | Бугаєць Юлія Василівна | Особливості вивчення сучасної української прози з міфологічними елементами в основній школі | Доктор пед. наук, проф. Гоголь Н.В. |
17. | Гармата Мирослава Михайлівна | Методика формування фонетичної компетентності в учнів закладів загальної середньої освіти | Канд. пед. наук, доц. Лучкіна- Загородня Л. В. |
18. | Журавель Алла Анатолїівна | Ігрові інтерактивні технології на уроках української мови | Доктор пед. наук, ст. викл. Кабиш М.Ю. |
19. | Лазебна Світлана Валеріївна | Формування дослідницьких умінь в учнів 7-х класів на уроках української мови | Доктор пед. наук, ст. викл. Кабиш М.Ю. |
20. | Селюк Яна Миколаївна | Методика формування морфологічної компетентності в учнів 7-х класів у процесі вивчення прислівника | Канд. філол. наук, доц. Медвідь Н.С. |
21. | Рева Людмила Миколаївна | Культурологічний підхід до вивчення фразеології учнями базової середньої школи | Доктор пед. наук, ст. викл. Кабиш М.Ю. |
014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
№ | ПІБ здобувача | Тема | Керівник |
Денна форма навчання, спеціальність 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | |||
1. | Бондаренко А.А. | Використання засобів електронної візуалізації даних у формуванні англомовної лексичної компетентності учнів старших класів. | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
2. | Борисенко Д.Ю. | Інтертекстуальний аналіз на уроках зарубіжної літератури у старшій школі. | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
3. | Горох І.М. | Використання соціальних мереж для навчання старшокласників англійської мови. | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
4. | Дєдушкін Д.А. | Нестандартні уроки англійської мови для старшого ступеня навчання. | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
5. | Доценко Я.С. | Ментальні карти у навчанні старшокласників лексичного матеріалу. | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
6. | Забловська Д.О. | Формування лексичної англомовної компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти на основі когнітивного підходу | Д-р. пед. наук, проф. Ткаченко Н.М. |
7. | Ковальова Я.С. | Навчання учнів закладів фахової передвищої освіти говоріння англійською мовою засобами інтелект карт | Д-р. пед. наук, проф. Ткаченко Н.М. |
8. | Ляшенко А.В. | Впровадження технології проблемного навчання на уроках зарубіжної літератури в старшій школі. | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
9. | Меланченко К.А. | Роль тестів при вивченні англійської мови учнями старшої школи. | Канд. пед. наук, ст. викл. Бутова В.О. |
10. | Новіков І.А. | Діагностика та корекція явищ української та англійської граматичної інтерференції в процесі навчання англійської мови на старшому ступені навчання у ЗЗСО | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
11. | Нурмахоммедова С. | Формування ключових компетентностей старшокласників у шкільному курсі зарубіжної літератури (на матеріалі творів англомовних митців). | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
12. | Овезова Б. | Мистецтвознавчий аспект вивчення зарубіжної літератури у старшій школі | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
13. | Пилипчук К.В. | Вивчення фразеологізмів на уроках англійської мови в старших класах у процесі формування мовної компетентності | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
14. | Радченко М.В. | Формування лінгвокраїнознавчої компетентності на уроках англійської мови учнів старшого шкільного віку. | Канд. філол. наук, доц. Марєєв Д.А. |
15. | Решітько К.Ю. | Використання наочності у викладанні англійської мови на старшому ступені середньої школи. | Канд. філол. наук, доц. Марєєв Д.А. |
16. | Сема П. С. | Формування комунікативних умінь учнів старших класів закладів загальної середньої освіти засобами технології mind mapping | Д-р. пед. наук, проф. Ткаченко Н.М. |
17. | Сич А.А.Ф | Формування англомовної мовленнєвої компетентності старшокласників з використанням ідіоматичних мовних засобів | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
18. | Тіркешова А. | Оптимізація самостійної роботи старшокласників на сучасному уроці зарубіжної літератури у контексті використання інформаційно-комп’ютерних ресурсів. | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
19. | Шимон Д.В. | Використання фразових дієслів у формуванні лексичної компетентності старшокласників на уроках англійської мови | Канд. пед. наук, доц. Мілютіна О.К. |
20. | Чжань Пін | Вивчення зарубіжної літератури в старшій школі з використанням технології інтерактивного навчання. | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
Заочна форма навчання, спеціальність 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | |||
1. | Кравцова О.О. | Застосування комунікативної методики в процесі навчання англійської мови учнів старших класів. | Канд. філол. наук, доц. Марєєв Д.А. |
2. | Чередниченко О.С. | Особливості вивчення творчості сучасних англомовних письменників у шкільному курсі зарубіжної літератури. | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
3. | Марей О.В. | Використання засобів абстрактної наочності на уроках зарубіжної літератури у старшій школі | Канд. філол. наук, ст. викл. Кушнєрьова М.О. |
4 | Дворянова Т.О. | Формування лексичної компетентності старшокласників на уроках англійської мови засобом автентичних відеоматеріалів. | Канд. пед. наук, ст. викл. Чайка О.М. |
014.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта)
№ | Виконавець | Тема | Керівник | ||
Денна форма навчання, предметна спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія) | |||||
1. | Алланазаров Бабагелді | Соціально-економічний розвиток України в останній третині ХІХ – початку ХХ ст. та дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі історії | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
||
2. | Бондаренко С. М. | Українська інтелігенція Поділля в 1920-х рр. й особливості висвітлення
культурно-просвітницької діяльності, політики радянської влади в шкільному курсі історії України |
Док. іст. наук, проф. Прокопчук В. С | ||
3. | Ворона П.С. | Персі Фосетт та його спадок у дослідженні археології та антропології Південної Америки та дидактичне забезпечення теми у шкільному курсі всесвітньої історії | Док. пед. наук, доц. Гриценко А.П. |
||
4. | Домашенко М. В. | Становлення і розвиток безпекової і оборонної політики Європейського союзу та методика впровадження спецкурсу з європейської інтеграції в ЗЗСО | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А. |
||
5. | Дюбченко М. В. | Зовнішня політика Європейського Союзу після підписання Лісабонської Угоди 2007 року та методика використання англомовних документів на уроках всесвітньої історії | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А. |
||
6. | Кобилко О. Ю. | Заселення та розвиток Слобідської України (середина ХVІІ – ХVІІІ ст.) та методичні рекомендації щодо вивчення теми в шкільному курсі | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
||
7. | Погребняк Д. О. | ОУН-УПА на Сумщині в 40-х роках ХХ століття та методика викладання в шкільному курсі історії України | Канд. філос. наук, доц. Артюх В.О. |
||
8. | Спащанський С. О. | Історія протестантизму в Україні (1919 – сьогодення) та вивчення теми в шкільному курсі за допомогою картографічних засобів | Канд. іст. наук, ст. викл. Крижанівський В.М. |
||
9. | Худайбердієв Сохбет | Голодомор на Сумщині та методика викладання в шкільному курсі історії України | Канд. філос. наук, доц. Артюх В.О. |
||
Заочна форма навчання, предметна спеціальність 014.03 Середня освіта (Історія) | |||||
10 | Гапонько Н. М. | Операції НАТО в Афганістані (2002–2014) та методика використання документальних джерел на уроках всесвітньої історії | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О.А. |
||
11 | Дзекелев Р. Є. | Еволюція статусу і повноважень Європейського Парламенту від створення до сучасності та методичний аспект впровадження теми в ЗЗСО. | Канд. іст. наук, доц. Чумаченко О. А. |
||
12 | Кулик О. А. | Історія рідного краю у навчально-виховній роботі з учнями (на прикладі історії Вороніжа) | Док. пед. наук, доц. Гриценко А.П. |
||
13 | Малинич В. Т. | Образ козацтва в історичних творах Пантелеймона Куліша та методика викладання в шкільному курсі історії України | Канд. філос. наук, доц. Артюх В.О. |
||
14 | Панченко М. В. | Національно-визвольні змагання українського народу на території Сумщини в 1917–1920 роках та методика викладання в шкільному курсі історії України | Канд. філос. наук, доц. Артюх В.О. |